جای خالی اینفینیتی در بازار ایران

جای خالی اینفینیتی در بازار ایران
اینفینیتی برندی ژاپنی است که از زیر مجموعه های گروه نیسان محسوب می شود. این برند را می تواند لوکس ساز نیسان خطاب کرد. محصولات اینفینیتی معمولا در رده خودرهای لوکس قرار می گیرند و به نسبت رقبا، جایگاه بالاتری در بحث کیفیت و فناوری دارند. هر از چند گاهی شاهد آن هستیم که محصولی از این برند ژاپنی به ایران می آید و به صورت گذر موقت تردد می کند یا نسخه های پلاک منطقه آزاد آن کم و بیش در جاده ای کشور خودنمایی می کنند.
جای خالی اینفینیتی در بازار ایران
طراحی این خودروها باعث شده تا هر بار که در ایران حاضر می شوند، نظر افراد زیادی را به خود جلب کنند و رسانه های خودرویی را سمت خود بکشانند. اینگونه توجه خاص هم مستحق این برند و محصولاتش است. زیرا با کمی کاوش به این نکته جالب می رسید که معرفی اینفینیتی در دوره ای انجام شده که تویوتا برند لکسوس را معرفی کرده است. پس می توان گفت نیسان برای حفظ جایگاه خود در مقابل تویوتا، اینفینیتی را برای رقابت آورده است. با رفع تحریم ها و آغاز همکاری مستقیم ایران با ژاپن، می توان توقع داشت که واردکننده ای به سمت این برند لوکس برود. با توجه به اینکه طراحی محصولات اینفینیتی همیشه به روز بوده و با سلیقه ایرانیان هماهنگ است، سابقه نیسانی بودن آن هم باعث می شود تا مشتریان ایرانی به سمت این برند خوش نام ژاپنی بروند.
جای خالی اینفینیتی در بازار ایران
طیف محصولات اینفینیتی تقریبا کامل است و در هر رسته خودرویی، محصولی متفاوت را معرفی کرده است. ولی با توجه به قوانین وارداتی کشور، خیلی از این محصولات به خاطر حجم بالای موتور نمی توانند در بازار ایران با پلاک ملی تردد کنند. ولی هستند محصولاتی که قابلیت رخ نمایی در بازار ایران را داشته باشند. Q30، Q60، QX30 و… محصولات جدیدی از برند اینفینیتی هستند که با موتورهای توربو حجم پایین به بازار جهانی معرفی شده اند و توانایی حضور در بازار ایران را دارند.
محمدمهدی تفضلی – روزنامه دنیای خودرو

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.