اولین وانت بنز به آمریکا می رود

اولین وانت بنز به آمریکا می رود
زمانی که مرسدس بنز با رونمایی دو پیکاپ کانسپت از تصمیم خود برای ورود به بازار پیکاپ ها خبر داد، یکی از مقامات این کمپانی آلمانی به اسم Volker Mornhinweg ادعا کرد که پیکاپ X کلاس در آمریکا ارایه نخواهد شد.اما اکنون خبر می رسد که اشتوتگارتی ها با چرخشی ۱۸۰ درجه در برنامه های خود تجدید نظر کرده و این پیکاپ احتمالا در آمریکا نیز به فروش خواهد رسید.
آقای مورنین وگ که سمت مدیریت بخش ون های مرسدس بنز را بر عهده دارد، اخیرا در مصاحبه ای با سایت Automotive News گفته: “در سال گذشته بازار پیکاپ های سایز متوسط کمی جان گرفته و جنرال موتورز در حال ارایه یک محصول جدید در این سگمنت است
اولین وانت بنز به آمریکا می رود
ما تحولات موجود را به دقت زیر نظر گرفته و در زمان مناسب تصمیم خواهیم گرفت.”
شاید مقامات مرسدس بنز از همان ابتدا می دانستند که محدود کردن بازار X کلاس چندان ایده خوبی نیست، زیرا ایالات متحده آمریکا بزرگ ترین بازار خودروهای پیکاپ بوده و مردم این کشور علاقه عجیبی به این دسته از اتومبیل ها دارند.
طبق خبرهای قبلی X کلاس قرار بود فقط در اروپا، آمریکای لاتین، آفریقای جنوبی و استرالیا ارایه شود.
به گفته آقای مورنین وگ، در صورت تصمیم قطعی مدیران مرسدس بنز برای فروش X کلاس در آمریکا، این کمپانی در تنگنا قرار خواهد گرفت؛ زیرا ظرفیت تولید کارخانه های مرسدس در آرژانتین محدود بوده و باید سایت جدیدی در آمریکا برای تولید پیکاپ X کلاس راه اندازی شود.
اولین وانت بنز به آمریکا می رود
شایان ذکر است با توجه به اطلاعات موجود پیکاپ مرسدس به موتور V6 توربو دیزل و سیستم ۴Matic (چهار چرخ متحرک) مجهز خواهد شد،.
جعبه دنده کمکی و دو قفل دیفرانسیل بخش دیگری از ویژگی های X کلاس هستند. این پیکاپ لوکس توانایی حمل ۱.۱ تن بار را داشته و قادر خواهد بود محموله ای به وزن ۳.۵ تن را به دنبال خود بکشد.
منبع : خودرو نویس

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.