ملاقات با RX جدید را از دست ندهید

ملاقات با RX جدید را از دست ندهید
شرکت ایرتویا به عنوان نماینده تویوتا و لکسوس در ایران، RX نسل جدید را به نمایشگاه بین المللی خودرو تهران آورده است.
این شرکت RX نسل جدید را در نسخه RX200t به بازار ایران معرفی کرده است و در این سه روز نمایشگاه، توانسته نظرهای بسیاری را به سمت خود بکشاند. این خودرو کراس اوور به نسبت بزرگ لوکس، تا حد زیادی استقبال خوبی را به خود دیده است و در میان بازدیدکنندگان، عده ای هستند که قصد خرید آن را پیدا کرده اند. البته که شرکت ایرتویا زمان دقیقی برای عرضه این محصول به بازار اعلام نمی کند و هنوز قیمت آن قطعی نشده است. ولی چیزی که مشخص است، RX200t قیمتی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان را در بازار ایران پیدا می کند. احتمال داده می شود که این خودرو لوکس در نیمه اول سال ۹۶ به جاده های کشور راه پیدا کند.
ملاقات با RX جدید را از دست ندهید
RX نسل چهارم که به اتاق AL20 شناخته می شود، با مدل ۲۰۱۶ روانه بازار جهانی شده است. نسخه RX200t که قرار است بزودی وارد کشور شود، به موتور دو لیتری توربو مجهز است. این پیشرانه قدرتی حدود ۲۳۵ اسب بخار خروجی را با گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر تولید می کند و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، قدرت را با توجه به شرایط مختلف، بین چهار چرخ خودرو تقسیم می کند. از نظر امکانات رفاهی و ایمنی، RX200t در سطح بالایی قرار دارد و به راحتی می تواند با رقبای خود جدال سختی را آغاز کند. این کراس اوور یا شاسی بلند ژاپنی، از نظر ابعاد به مراتب از لکسوس NX، ب ام و X3 و X4 بزرگتر است. امروز افرادی که RX350 اتاق سوم را دوست داشته اند و هنوز خودرویی جایگزین برای آن در ایران پیدا نکرده اند، می توانند در نیمه اول سال ۹۶ برای داشتن این لوکس ژاپنی اقدام کنند. بدیهی است که با توجه به سیاست های ایرتویا و نوع سفارش گذاری، RX200t در نسخه های مختلف و با کیت های بدنه گوناگون به بازار ایران عرضه می شود.
ملاقات با RX جدید را از دست ندهید
این روزها لکسوس RX200t به عنوان یک محصول جذاب و هیجان انگیز در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران شناخته می شود که به قول دوستاران خودروهای ژاپنی، نباید ملاقات با RX را از دست داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.