فورد Expedition راحت و پرقدرت

Ford Expedition راحت و پرقدرت
فورد مدلی جدیدی تحت عنوان Expedition برای خانواده های فعال امروزی که اهل مسافرت با ماشین هستند تولید کرده است.
همراه با پیشرفت وسیع تکنولوژی در تمام مدل های فورد، این مدل هم با قابلیت های بیشتر و باهوش تر از نسخه های قبل عرضه شده تا طبق سیاست فورد بر مبنای مشتری مداری باز هم طیف وسیعی از خریداران را به خود جذب کند.این ماشین علاوه بر امکان رسیدن به سرعت بالاتر برای راننده و امکان ارتباطات مدرن برای مسافران قویترین شاسی بلند در بکسل کردن به شمار می رود.
مدیر ارشد فورد در آمریکا در مورد این مدل گفته است:وقتی ۲۰ سال پیش اولین نسخه از Expedition توسط فورد تولید شد،طراحی و موتور ماشین بطور مخصوص برای خانواده هایی در نظر گرفته شده بود که اهل مسافرت های جاده ای و کمپینگ بودند حالا اما مشتری ها امکان ارتباطات هوشمند و تکنولوژی و همچنین امنیت را هم از ماشین می خواهند و این ماشین چیزی است که تمام انتظارات را برای این مشتری ها برآورده خواهد کرد.
این مدل از هر شاسی بلند فول سایز دیگری آپشن های بیشتری به راننده می دهد.علاوه بر این بدنه این ماشین از آلیاژ بسیار محکم آلمینیوم ساخته شده و چهارچوب داخلی ماشین از جنس فولاد است که این خطر را در سفرهای احتمالی آفرودی با این ماشین بسیار کاهش می دهد.به لطف استفاده از آلیاژ های مدرن استحکام بیشتر شده و تا ۱۴۰ کیلوگرم وزن بدنه کاهش هم داشته است.
از آپشن های کارامد این ماشین می توان به دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم پارک در پارکینگ اشاره کرد که در تست های انجام شده عملکرد فوق العاده ای ثبت کرده اند.سیستم هوشمند رانندگی در بین خطوط و کروز کنترل هوشمند و تطبیقی هم از جمله دیگر آپشن های امنیتی این مدل فورد میباشد.همچنین این ماشین مجهز به سیستم تشخیص عابر پیاده و سیستم نقطه کور بسیار پیشرفته است.
آپشن های جذاب
۱.روبروی کنسول مرکزی این ماشین قسمتی برای قرار دادن گوشی تعبیه شده که امکان شارژ وایرلس گوشی هوشمند را فراهم میکند.گفتنیست این اولین ماشین فورد است که این آپشن را دارد.
۲.سیستم wi-fi hotspot که امکان برقراری اینترنت ۴G را برای ۱۰ دستگاه فراهم میکند و تا ۱۵ متر هم آنتن دهی دارد.
۳.دو صفحه رنگی در پشت صندلی های جلو برای مسافران عقب
۴.امکان اتصال سیستم های اندروید و ios
۵.وجود اتصال با نرم افزار جدید FordPass که امکانات جذابی را در اختیار راننده قرار میدهد که در مورد این امکانات مفصل در مقاله های اخیر گفته شد
۶.وجود ۶ usb با خروجی ۱۱۰ ولت که امکان شارژ دستگاه های برقی مسافران را فراهم می کند.
۷.وجود ۱۲ اسپیکر با برند B&O PLAY که سیستم صوتی مجهزی را برای این ماشین رقم زده است
۸.سقف پانورامیک شیشه ای
موتور این مدل ۳.۵ لیتری ۱۰ سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت ۴WDمی باشد و بهبود عملکرد را در آفرود دارد.
اما فضای داخل این ماشین فوق العاده است،وجود صندلی های ردیف سوم و فضای باز برای جای پا در هر ردیف راحتی کامل را برای مسافران به ارمغان می آورد.همچنین برای ایجاد فضا می توان ردیف دوم و سوم را بصورت مسطح نیز در آورد.
گفتنیست فورد فروش این مدل را برای پاییز ۲۰۱۷ برنامه ریزی کرده است.


محمدرضا پاداش-گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.