فقط 5 روز تا آغاز نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

گزارش نمایشگاه خودرو یزد
نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در شهر آفتاب از ۲۶ بهمن ماه کار خود را آغاز می کند. این نمایشگاه که با حضور شرکت هایی چون ایران خودرو، گروه سایپا، نگین خودرو، ام جی پارس، کارمانیا، مدیران خودرو، آرین موتور تابان، آرین موتور پویا، ایرتویا، پرشیا خودرو و… حضور دارند.
پیش بینی می شود که این دوره از نمایشگاه خودرو تهران هیجان بیشتری نسبت به تمام نمایشگاه های خودرو کشور در سال ۹۵ داشته باشد و مهترین رونمایی ها و اتفاق ها در این نمایشگاه اتفاق بیافتد. قطعی شدن حضور ایران خودرو و سایپا باعث شده تا جو عمومی نمایشگاه در شرایط بهتری ارزیابی شود.
این روزها شاهد آن هستیم که تعداد قابل توجهی از خریداران خودرو، قصد دارند تا خرید خود را در بازه زمانی برگزاری نمایشگاه خودرو تهران انجام دهند. بسیاری از افراد احتمال می دهند که شرکت های خودروساز و واردکننده، برای این ایام، تخفیف ویژه یا شرایط فروش خوب و مناسبی را در نظر گرفته اند. این روزها بازار خودروهای وارداتی تا حدی افت پیدا کرده است و بیشتر مشتریان منتظر برپایی نمایشگاه هستند.
احتمال داده می شود که شرکت های نگین خودرو، آرین موتور تابان، مدیران خودرو،کارمانیا، ایرتویا، سایک، ام جی پارس، پرشیا خودرو، ایران خودرو، سایپا و… در مجموع ۱۷ خودرو را در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کنند. رنو کولئوس، چری تیگو۷، دی اس۳، بی وای دی F3 جدید، بی وای دی سانگ و ب ام و سری۱ جز خودروهایی هستند که به طور قطع در نمایشگاه رونمایی می شوند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.