ثبت سفارش پژوهای جدید آغاز شد

سدان لوکس فرانسوی در راه ایران
چند روزی است که لیست ثبت سفارش خودروها تغییر کرده و برخی خودروهای جدید به آن اضافه شده است.
در جدیدترین تغییرات سایت ثبتارش، خودروهای جدیدی از پژو در این لیست قرار دارند که ایکاپ به عنوان نماینده واردات آن معرفی شده است. پژو ۵۰۸ به عنوان خودرویی شناخته می شود که در این لیست حضور دارد و احتمالا از چند وقت دیگر پیش فروش آن آغاز می شود. این خودرو به موتور ۱.۶ لیتری ۱۶۴ اسب بخار مجهز است و گیربکس شش سرعته اتوماتیک و تیپترونیک دارد. ۵۰۸ به عنوان لوکسترین خودرو پژو فرانسه شناخته می شود که از نظر امکانات رفاهی در سطح بالایی قرار دارد. سیستم تهویه مستقل عقب، ردار نقطه کور، تودوزی چرم، دنده پشت فرمان، هد آپ و… به عنوان امکانات بارز ۵۰۸ معرفی شده اند. پیش بینی می شود که این خودرو توسط ایکاپ (ایران خودرو-پژو) با قیمت احتمالی ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان روانه بازار می شود و رقابت خود را با سایر کره ای ها و فرانسوی های هم رده در بازار آغاز می کند.

پژو دوم که در لیست خودروهای سواری مجاز برای واردات معرفی شده است، ۳۰۱ معرفی می شود که خودرو سدان اقتصادی پژو است. این خودرو بر مبنا صحبت مدیران ایران خودرو و ایکاپ، قرار است که در سال ۹۶ به صورت مونتاژ CKD به بازار عرضه شود و قیمت حدود ۵۸ تا ۶۵ میلیون تومان را داشته باشد. ولی در حال حاضر، گویا ایکاپ قصد دارد تا این خودرو را در ابتدا هر چند با تعداد محدود به صورت CBU و تمام وارداتی به بازار کشور عرضه کند. از طرفی هم عرضه نسخه وارداتی این خودرو احتمال حضور نسخه فیس لیفت ۲۰۱۷ را به قطعیت نزدیکتر می کند. پژو ۳۰۱ فیس لیفت مدل ۲۰۱۷ به موتور ۱.۶ لیتری ۱۱۵ اسب بخار مجهز است که گیربکس شش سرعته اتوماتیک و تیپترونیک را دارد. این خودرو به ۴ کیسه هوا، استارت دکمه ای، سانروف، تودوزی چرم، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، دی لایت، سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور و دوربین عقب و… به عنوان امکانات پژو ۳۰۱ شناخته می شود.
پژو ۵۰۸ و ۳۰۱ تا ۲۸ آذر ۱۳۹۶ مجوز واردات را دارند و طبق قانون، شرکت ایکاپ می تواند در ابتدا این دو خودرو را به صورت وارداتی به بازار کشور عرضه کند. پژو ۲۰۰۸ هم به عنوان یک کراس اوور کوچک شناخته می شود که از اسفند ماه به صورت رسمی تولید آن در خط تولید ایکاپ آغاز می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.