تکنولوژی جدید فورد، حتی برای مدل های قدیمی

تکنولوژی جدید فورد ، حتی برای مدل های قدیمی
نکته جذابی که در مدل های جدید فورد دیده می شد اپلیکیشن SMARTLINK بود که با نصب آن روی گوشی هوشمند امکانات جذابی را به صاحب خودرو می داد.
حال فورد اعلام کرده است که مالکان خودروهای فورد و Lincoln که مدل های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ این ماشین ها را خریداری کرده اند می توانند از این نرم افزار استفاده کنند.بر این اساس مالکان این خودروها تابستان امسال می توانند با مراجعه به مراکز فورد این آپشن را روی ماشین خود داشته باشند.برای اضافه شدن این آپشن تنها کافیست قطعه ای زیر فرمان ماشین نصب شود و خریدار نرم افزار SMARTLINK را روی گوشی هوشمند خود نصب کند.این نرم افزار امکان مکان یابی اتومبیل،اطلاع از وضعیت ایمنی و سلامت ماشین،اطلاع از دوره های بازدید فنی ماشین و همچنین استارت زدن و باز و بسته کردن قفل ماشین را به راننده می دهد.این آپشن امکان اتصال ۸ دستگاه را به ۴G wi-fi بصورت هات اسپات می دهد.
فورد اعلام کرده کمپانی بصورت اختصاصی برای این تکنولوژی ۲ سال تحقیقات انجام داده است تا مشتریان جدید و قدیمی فورد از این امکانات لذت ببرند و در راحتی کامل باشند.
آنچه فورد برای ماشین ها خود ارائه کرد بی شک یک قدم بلند برای جلب رضایت مشتری و جذب خریدار بوده و حالا با قرار دادن این آپشن حتی برای مشتری های قدیمی فورد نشان داد خدمات پیشرو را برای مشتریان ارائه می دهد.
محمدرضا پاداش-گروه مستند اسب بخار

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.