رونمایی تویوتا از یاریس ۲۰۰ اسب بخاری

رونمایی تویوتا از یاریس ۲۰۰ اسب بخاری
تویوتا اخیرا از یاریس‌های داغ و جدیدش رونمایی کرد که با سه در و ۲۱۰ اسب بخار ارائه خواهند شد.
این برند تجاری همچنین قصد دارد از یاریس‌های WRC رالی خود رونمایی کند. یاریس‌های رالی الهام بخش یاریس‌های جدید خیابانی و جاده‌ای هستند.
به گزارش عصرایران، این روزها در کنار محبوبیت شاسی‌بلندها در کشورهای مختلف، هاچ‌بک‌ها نیز ازمحصولات داغ بازار به حساب می‌آیند و فروش‌ آنها سود کلان و خوبی را نصیب خودروسازها کرده است. در این میان فورد فیستای st یکی از بهترین مثال‌هاست. اما شاید کمتر کسی باور کند تویوتا در این بخش بتواند رقیبی مناسب و شایسته در برابر فورد به بازار ارائه کند. به نقل “اتوگاید”، تویوتا تاکنون در ارائه هاچ‌بک‌ها چندان موفق عمل نکرده است. یاریس‌ها در سطح جهانی موفق نشان ندادند. اما این بار تویوتا می‌خواهد با یاریس‌های جدیدش غوغا به پا کرده و تصور مشتریان را نسبت به این مدل تغییر دهد.
تویوتا اخیرا از یاریس‌های داغ و جدیدش رونمایی کرد که با سه در و ۲۱۰ اسب بخار ارائه خواهند شد. این برند تجاری همچنین قصد دارد از یاریس‌های WRC رالی خود رونمایی کند. یاریس‌های رالی الهام بخش یاریس‌های جدید خیابانی و جاده‌ای هستند.
رونمایی تویوتا از یاریس ۲۰۰ اسب بخاری
تویوتا در ماه مارس سال جاری از یاریس‌های جدید خود به شکل رسمی در نمایشگاه خودرویی ژنو رونمایی خواهد کرد. نسخه‌های جدید دچار باز طراحی شده‌اند و قوس و شیارهای ویژه‌ای در نمای جلو در آنها ایجاد شده است.
در نمای عقب این خودرو نیز تغییراتی صورت گرفته و فضای درونی نیز به شکل جدیدی درآمده است. این اتومبیل‌های جدید سطح جدیدی از راحتی و هندلینگ بهتری را ارائه می‌دهند.
مدل‌های هیبریدی یاریس نیز ارتقاء یافته و بسیار قوی‌تر از قبل ظاهر شده‌اند. البته تویوتا از زمان ارائه و فروش این مدل‌ها در بازارهای مختلف جزئیاتی ارائه نکرده است اما به نظر می‌رسد بازارها چندان از این موضوعات دور نیستند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.