نیسان جوک پلاتینیوم در بازار آزاد گران شد


نیسان جوک که به تازگی با پلاک ملی به بازار کشور آمده است، در نسخه پلاتینیوم با استقبال روبه رو شده و برخی فروشندگان قیمت ۱۶۰ میلیون تومان را برای مدل ۲۰۱۶ آن اعلام می کنند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

با توجه به پیگیری های ما، این خودرو در بازار آزاد با قیمت ۱۵۴ میلیون تومان هم معامله می شود. این در حالی است که شرکت جهان نوین آریا، قیمت رسمی این خودرو را ۱۴۵ میلیون تومان اعلام کرده است. امکانات رفاهی زیاد و تمایز در ظاهر از ویژگی هایست که باعث استقبال از جوک پلاتینویم شده است. نیسان جوک در خط تولید انگلیس مونتاژ می شود و شرکت جهان نوین آریا، سفارش فروش مستقیم برای خرید نسخه های مختلف برای نیسان می گذارد. لذا با توجه به شناسنامه خودروهای وارد شده به ایران، می توان متوجه شد که این خودروها به سفارش نماینده ایرانی ساخته شده است.
جوک با موتور ۱.۶ لیتری ۱۱۷ اسب بخار و گیربکس ایکس ترونیک در نسخه اسکای پک و پلاتینیوم در بازار عرضه می شود. مدل اسپرت جوک به موتور ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۱۹۰ اسب بخار مجهز است که قدرت آن توسط یک گیربکس ایکس ترونیک به چهار چرخ خودرو منتقل می شود و قیمت ۱۷۲ میلیون تومان را به صورت مصوب به خود اختصاص داده است. شرکت جهان نوین آریا در حال حاضر نسخه اسکای پک و اسپرت را با تحویل ۳۰ و ۶۰ روز کاری ثبت نام می کند و در طرح تحویل ۶۰ روزکاری، یک میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده است. قیمت نسخه اسکای پک جوک، ۱۲۷ میلیون تومان اعلام می شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.