افت قیمت پژو 207i در بازار آغاز شد

مشخصات 207i جدید منتشر شد + قیمت
چند روز پیش با اعلام قیمت پژو ۲۰۷ آی جدید از جانب ایران خودرو، شاهد بودیم که برخی نمایشگاه داران و دلالان، سود ۹ میلیون تومانی را برای خودرو ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته بودند و گاهی بهای این خودرو را به مشتریان تا ۵۱ میلیون تومان اعلام می کردند.
حال با گذشت چند روز از تحویل پژو ۲۰۷ آی جدید به مشتریان و بیشتر شدن حضور این خودرو در نمایشگاه ها، شاهد هستیم که افت قیمت شدیدی گریبان گیر ۲۰۷آی ۵۱ میلیون تومانی شده است. ایران خودرو اعلام کرده بود که با تحویل این خودرو به مشتریان، تا حد زیادی قیمت بازار آن شکسته می شود و احساس می شود که سیاست شرکت بر آن است که بخشی از قیمت بازار آزاد را کنترل کند. امروز پژو ۲۰۷آی دنده ای فیس لیفت در بازار آزاد قیمتی بین ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۴۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دارد و خریداران می توانند با این بها با توجه به شهر و زمان شماره گذاری، ۲۰۷آی مورد نظر خود را خریداری کنند.
پژو ۲۰۷ آی جدید به موتور ۱.۶ لیتری TU5 مجهز است که ۱۰۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۲ نیوتون متر تولید می کند و قدرت آن توسط گیربکس پنج دنده دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. امکاناتی نظیر سیستم تهویه اتوماتیک، کروزکنترل، مانیتور، پخش DVD، GPS، بلوتوث، سنسور و دوربین عقب روی نسخه فیس لیفت ۲۰۷ آی نصب شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.