جدیدترین خودروی برقی ب ام و، سال 2020 می آید

ب ام و برقی
یک مقام رده بالای اجرایی در کمپانی BMW اعلام کرد، این کمپانی‌قصد دارد در دهه آینده خودروهای بیشتری در رده خودرو های هیبرید و خودروهای الکتریکی با قابلیت های بیشتر در حوزه Self Driving تولید نماید.
این مقام توضیح داد که کمپانی BMW در حال کار روی یک پارچه سازی سیستم انتقال قدرت،شاسی و کنترل ترمز همراه با قابلیت رانندگی اتوماتیک بدون دخالت راننده است.همچنین BMW در این مسیر با کمپانی های Intel و Mobileye برای قدرت محاسبات دیجیتال در حال همکاریست.
وی همچنین گفته است کمپانی BMW این قصد را دارد در نسل های بعدی خودروهای تمام الکتریک بر خلاف دیگر کمپانی ها در این حوزه امکان تامین برق خودرو در خانه فراهم باشد که این مشتری ها را بیشتر ترقیب به خرید میکند.
کمپانی BMW ، چشم انداز تولید خودروهای نسل الکتریک خود را تا ۱۰ سال آینده که مصادف با جشن ۱۰۰ سالگی این کمپانی خواهد بود، با ذکر نام هر مدل را اعلام کرده است :
۲۰۱۷ BMW 5 series PHEV
۲۰۱۷ Mini Countryman PHEV
۲۰۱۸ i8 Roadster; short-term hands-off highway autonomy
۲۰۱۹ Mini EV
۲۰۲۰ X3 EV; advanced autonomous function
۲۰۲۱ iNext EV; hands/eyes-off highway or major artery autonomy
۲۰۲۲: Active lane changing autonomy
۲۰۲۵: Fuel Cell vehicle
۲۰۲۶: Solid state electrolyte battery

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

این مقام افزود کمپانی قصد ادامه کار با باتری لیتیوم-یون تا هشت سال آینده را دارد اما الکترولیت استفاده شده تا زمانی که اولین باطری جامد طراحی شود ممکن است به سرامیک یا پلیمر تغیر داده شود.
همچنین این مقام توضیحاتی درباره خودرو اتوماتیک (خودران) داد و گفت تحقیقات بصورت فشرده برای ارتقای این خودروها در حال انجام است و بسیاری از جنبه های طبیعی و داده های ترافیکی برای این کار بصورت همزمان باید اسکن شوند و این کار بسیار پچیده است اما ب ام و با جدیت به دنبال ارتقای این بخش است.

محمدرضا پاداش- گروه مستند اسب بخار

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.