نمایشگاه خودرو گوانجو- غرفه پژو

پژو 301
غرفه پژو را در نمایشگاه خودرو گوانجو می توان به عنوان یکی از بخش های شلوغ سالن ها معرفی کرد. این برند فرانسوی که با کمپانی دانگ فنگ چین برای مونتاژ محصولات خود در خط تولید چین به توافق رسیده است، چند سالی است که توانسته نظر بخشی از بازار چین را به سمت خود بکشاند. بسیاری از بازدیدکنندگان در این نمایشگاه در پی شایعه ای خوب به غرفه پژو می آمدند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پژو 2008
برخی رسانه ها اعلام کرده بودند که در این دوره از نمایشگاه خودرو گوانجو، پژو ۳۰۱ در نسخه جدید و فیس لیفت معرفی می شود که ظاهر آن بر مبنا خطوط طراحی پژو ۵۰۸ است. ولی با ورود به غرفه پژو متوجه شدیم که گویا نسخه جدید پژو ۳۰۱ آماده نشده است و مدیران پژو نخواسته اند تا اقتصادی ترین خودرو سدان خود را با ظاهری جدید در نمایشگاه گوانجو معرفی کنند.
در این غرفه پژو ۲۰۰۸ با ظاهر فیس لیفت حضور داشت و خودروهایی چون پژو ۴۰۰۸ هم نظر افراد زیادی را به سمت خود کشانده بود. ولی نکته قابل توجه این است که پژو این روزها سلیقه مردم چین را خوب درک کرده است و چیدمان غرفه اش به سبکی بود که بیشتر خودروهای کراس اوور به چشم بازدیدکنندگان بیایند. وقتی در غرفه پژو حرکت می کردید بیشتر باید با سلیقه چینی ها آشنا می بودید تا بتوانید از دیدن این همه کراس اوور لذت ببرید.
حضور پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت در نمایشگاه گوانجو و از طرفی صحبت های مدیرعامل ایکاپ، قطعیتی را برای مونتاژ جدیدترین ظاهر پژو ۲۰۰۸ در ایران اعلام می کند. برخی شنیده ها حاکی از آن است که در دهه فجر سال ۹۵ پیش فروش پژو ۲۰۰۸ آغاز می شود و اسفند ماه هم این خودرو روانه جاده ای کشور می شود. گویا پژو ۲۰۰۸ در نسخه های فنی متفاوت در ایکاپ مونتاژ می شوند و قیمتی بین ۷۵ الی ۹۰ میلیون تومان را دارند.
پژو ۳۰۱ نیز با قیمتی بین ۵۸ الی ۶۵ میلیون تومان در سه تیپ متفاوت در سال ۹۶ به بازار ایران عرضه می شود.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.