نمایشگاه خودرو گوانجو – بخش دوم (ایده های نو)

نمایشگاه خودرو گوانجو 2017
در این چند روزه که از برپایی نمایشگاه می گذرد، شاهد آن هستیم که شهروندان چینی از این دوره از نمایشگاه گوانجو استقبال خوبی کرده اند. از طرفی بپایی این نمایشگاه برای کمپانی های مطرح دنیا ثابت شده است و برای همین، سعی می کنند با ایده ها و طرح های جدید در نمایشگاه حاضر شوند.
نمایشگاه خودرو گوانجو 2017
جالب است بدانید که برای انجام برخی تست درایوها و تماشا سالن خودروهای برقی و هیبریدی نیاز به پرداخت پول ندارید و تمام فرایند به صورت رایگان انجام پذیر است. این به خاطر آن بوده که شهروندان چینی برای خرید خودروهایی با آلایندگی پایین و صفر جذب شوند. وقتی در خیابان های گوانجو و شنزن قدم می زنیم، می بینیم که این سیاست ساده خوب جواب داده و امروز بخش قابل توجهی از دارندگان خودرو، از نسخه های برقی و هیبریدی استفاده می کنند.
نمایشگاه خودرو گوانجو 2017
کمپانی سایک- ام جی برای اینکه به همه ثابت کند که شارژ کردن خودروهای برقی خطری ندارد، یک دستگاه MG550 یا همان روو ۵۵۰ برقی را برای فرایند شارژ کردن در شرایطی قرار داده که درب محفظه شارژ آن باز است و خودرو به برق متصل شده است. این طرح و ایده جالب به همه اثبات می کند که خودروهای برقی خطری ندارند و باعث برق گرفتگی نمی شوند.
نمایشگاه خودرو گوانجو 2017
از طرفی کمپانی مرسدس بنز برای اثبات قدرت کلاس G خود، در محوطه بیرونی نمایشگاه شرایطی را فراهم کرده است تا بازدیدکنندگان بتوانند این خودرو را در مسیر سخت و پرهیجان، اما کوتاه مورد بررسی قرار دهند. در این تست شما با شیب های زیاد و متغیری طرف هستید و بعد از رسیدن به قله شیب، خودرو به سمت دیگر متمایل می شود و می توانید از آن طرف به پایین بیایید.
نمایشگاه خودرو گوانجو 2017
کمپانی BYD که این روزها بازار چند استان چین را در دست گرفته و توانسته محصولات برقی خود را به بیش از پنج کشور اروپایی صادر کند، برخی محصولات جدید خود را که فناوری ۵۴۲ را دارند، برای رالی های سخت آماده کرده و قابلیت های آن ها را به نمایش می گذارد. این خودروها به سیستم دو دیفرانسیل و هیبریدی مجهز هستد که قدری بین ۲۹۸ الی ۵۰۴ اسب بخار را دارند. احتمال داده می شود نسخه های استاندارد این خودروها، یعنی تانگ و چین، سال آینده وارد بازار ایران شود. خبرها حاکی از آن است که تانگ به عنوان یک کراس اوور دو دیفراسیل هیبریدی با قدرت ۵۰۴ اسب بخار زمستان امسال به بازار ایران معرفی می شود.
گروه مستند اسب بخار

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.