رامک خودرو رسما به جمع تولیدکنندگان خودرو رفت

رامک خودرو رسما به جمع تولیدکنندگان خودرو رفت
گروه صنعتی رامک خودرو روز گذشته در کنفرانس خبری خود به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد تولید خودروهای کره ای در ایران امضا شده و قرار است که از مهر ماه سال جاری تولید تیوولی آغاز گردد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در این مراسم که با حضور مدیرعامل رامک دیزل، مدیرعامل رامک خودرو، مدیر فنی مهندسی رامک یدک و رئیس هیئت مدیره نورا موتور پارس برگزار شد، اعلام گردید که تیوولی از مهر ماه سال جاری به روی خط تولید کارخانه نورا موتور پارس می رود و مشتریان می توانند از اسفند ماه سال جاری این خودرو کره ای ساخت داخل را تحویل بگیرند. طبق اظهار نظر مدیران ارشد این شرکت، قرارداد با طرف کره ای به شکلی تنظیم شده که بستر لازم برای تولید تیوولی را در شرایط مختلف برای رامک خودرو نیز فراهم می کند. همچنین با آغاز تولید تیوولی احتمال دارد که سایر خودروهای این شریک کره ای به خط تولید نورا موتور پارس بیاید.
تیوولی که در این سال ها به عنوان یک کراس اوور کره ای پرفروش وارداتی شناخته می شد، حال قرار است که از چند هفته دیگر با داخلی سازی ۲۰ درصدی در ایران تولید شود. در حال حاضر بیش از ۴۵۰ نفر در پی این قرارداد مشغول به کار هستند که در آینده نزدیک این اشتغال فراتر از ۳ هزار نفر می شود. خط تولید نورا موتور پارس در حال حاضر ظرفیت تولید ۳۰ هزار دستگاه خودرو را در سال دارد و از سال سوم تولید قرار است خط رنگ نیز در این کارخانه فعال شود. در نظر داشته باشید که نورا موتور پارس دو نقطه استراتژیک را برای تولید در ساوه و قزوین انتخاب کرده و یکی از اصلی ترین خطوط تولید این شرکت در قزوین فعال خواهد بود.
به گفته مدیرعامل شرکت رامک خودرو، این روزها تمام تلاش کارکنان این شرکت ترخیص خودروهای موجود در گمرک و فروخته شده به مشتریان است تا بتوانید چند هزار دستگاه خودرو تحت تعهد خود را به مشتریان تحویل دهیم. البته که از شهریور سال گذشته در قرارداد مشتریان امکان تحویل نسخه وارداتی و تولیدی نیز ذکر شده است.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.