خودروسازان پاسخگوی خواسته های مردم باشند

خودروسازان پاسخگوی خواسته های مردم باشند
استاندار فارس گفت: اگر به مردم توصیه می شود که از کالاهای ایرانی از جمله خودروی داخلی استفاده کنند این توقع نیز از خودروسازان و تولیدکنندگان می رود که در راستای خواسته های مشتریان داخلی گام بردارند و مشتری مداری را مهمترین اصل خود بدانند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش اسب بخار به نقل از ایرنا، اسماعیل تبادار شامگاه چهارشنبه در آیین رونمایی از محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در شیراز با اشاره به سابقه ایران در تولید خودرو افزود: رونمایی از خودروی جدید ملی در شرایط کنونی امیدواری را برای صنعت ایرانی به ارمغان می آورد.

وی ادامه داد: مردم ایران از خودرو سازان داخلی توقع دارند که هر ساله مطابق با استانداردهای روز دنیا محصولات را تولید و نوآوری را در صنعت خودرو ایجاد کنند. وی اظهار داشت: لازم است استفاده از فناوری و تکنولوژی های روز دنیا در صنعت خودرو در اولویت قرار گیرد و این نوآوری ها در همه ابعاد خودروسازی نظیر شکل ظاهری، زیبایی، کیفیت و … جلوه کند و لذت بخشی و دلپذیری از محصول داخلی را بین مصرف کنندگان افزایش دهد.

استاندار فارس اظهار داشت: افزایش کیفیت و استانداردسازی خودروهای ایرانی از مهمترین خواسته های مردم از تولیدکنندگان داخلی در این عرصه است.

وی با تاکید بر لزوم عمل کردن خودرو سازان داخلی به وعده های داده شده، گفت: متاسفانه اکنون گلایه مندی های فراوانی در خصوص پاسخگویی خودروسازان به وعده ها وجود دارد که باید این رویه اصلاح شود. تبادار تاکید کرد: لازم است رعایت حقوق مشتریان و مشتری مداری به عنوان اصلی ترین اولویت در تولید از جانب خودروسازان داخلی مدنظر قرار گیرد و به آن توجه ویژه شود.

در این آیین، محصول جدید گروه خودرو سازی سایپا با نام رهام که در طراحی آن از شاهین ایرانی اقتباس شده است، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز رونمایی شد. در این آیین اعلام شد که این شرکت خودروسازی این محصول را با موتور و طراحی ملی و پلت فرم داخلی و توسط طراحان و مهندسان ایرانی ساخته است.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو عصر سه شنبه با حضور خودروسازان برتر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز گشایش یافت. این نمایشگاه تا ۲۹ تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز برپا است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.