شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شد

شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شد

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

با وجود بازار نامتعادل و بسته بودن شرایط فروش بسیاری از شرکت خودرویی، شرکت مدیران خودرو شرایط فروش محصولات خود را با موعد تحویل فوری و ۴۵ روزه را در دسترس مشتریان قرار داد.

در حالی که بسیاری از شرکت های خودرویی و واردکنندگان رسمی در شرایط نامساعد اقتصادی فروش محصولات خود را متوقف و یا با بهانه های مختلف اعلام تعلیق فعالیت و یا حتی خروج در ماه های آتی را داشته اند، شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد تعادل و عرضه بدون وقفه محصولات خود در بازار اقدام به عرضه محصولات خود با شرایط فروش کرده است.

بر این اساس کلیه محصولات برند MVM مدیران خودرو در کلیه نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو در حال ثبت نام و عرضه هستند. شرایط جاری برای خودرو ایکس ۳۳ اس اسپورت با قیمت قطعی ۹۶ میلیون تومان و موعد تحویل سی روزه در دسترس مشتریان است. شرایط فروش خودرو پرطرفدار ایکس ۲۲ نیز با قیمت قطعی ۶۹ و پانصد میلیون تومان در مدل دنده ایی و قیمت قطعی ۸۳ میلیون و ششصد هزار تومان برای مدل اتوماتیک اکسلنت اسپورت و با موعد تحویل ۴۵ روزه در دسترس مشتریان خواهد بود. خودرو پرطرفدار و محبوب ۳۱۵ نیز با دو شرایط نقدی و اقساطی ( شرایط شرکت وفا) و با قیمت قطعی ۵۷ میلیون پانصد هزار تومان و با موعد تحویل فوری برای مشتریان محیا شده است و در نهایت خودرو ۱۱۰ اسپورت دو رنگ نیز با قیمت قطعی ۴۱ میلیون و نهصد هزار تومان با شرایط نقدی و اقساطی و دوره های بازپرداخت ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه و با موعد تحویل فوری در حال ثبت نام است. علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های سراسر کشور ضمن اطلاع از شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو های برند MVM نسبت به تکمیل وجه و نهایی کردن خرید خود اقدام نمایند.

علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر از شرایط فروش محصولات MVM به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو مراجعه نمایند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.