معرفی نسخه نظامی رضوانی تانک + ویدیو

معرفی نسخه نظامی رضوانی تانک + ویدیو
اگر خودرویی زمخت با قیمتی مناسب می خواهید، به سراغ خودروهای جیپ بروید. اما اگر خودرویی می خواهید که از پس گلوله و بمب مانند آب خوردن بر آید و با موتوری ۷۰۷ اسب بخاری Hellcat و V8 همراه باشد، خودروسازی کالیفرنیایی به نام ” رضوانی موتورز ” برایتان نسخه ای جدید از شاسی بلند تانک را تدارک دیده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

نسخه نظامی خودروی تانک کمپانی رضوانی از وسیله نقلیه ای نظامی با همین نام الهام گرفته است.
گرچه تایرهای این خودرو برای پیست مسابقه قابل استفاده نیستند، اما از قابلیت هایی برخوردار است که پیش از این برای مشتریان غیرنظامی در دسترس نبوده اند؛ مانند شیشه ضد گلوله با درجه B7 و محافظ بالستیک سطح هفت، دید در شب حرارتی و دیواره آتش، سیستم تعلیق تقویت شده، دیوار دود، سیستم ضد بمب که همگی در این نسخه به صورت استاندارد در دسترس خواهند بود.
معرفی نسخه نظامی رضوانی تانک + ویدیو


نه تنها قابلیت های بیش تری از حالت عادی دارد، بلکه قدرت بیش تری نیز در اختیار دارد. این خودرو به صورت استاندارد از پیشرانه ۶.۴ لیتری با آرایش V8 و ۵۰۰ اسب بخار قدرت، بهره مند است اما خریداران می توانند آن را با پیشرانه سفارشی Hellcat سوپرشارژ به حجم ۶.۲ لیتر با آرایش V8 و قدرت ۷۰۷ اسب بخار سفارش دهند. البته هنوز صحبتی از ما به ‌التفاوت این موتور سفارشی به میان نیامده است.
اما اجازه ندهید این ظاهر زمخت شما را فریب دهد، خوش بختانه داخل تانک به تمامی مجهز است. خریداران می توانند به سلیقه خود از میان طیف گسترده ای از صندلی های چرمی، آپشن ها، رنگ ها و سبک ها انتخاب کنند. عکس ها در این مقاله، تانک را با تودوزی مشکی و دوخت لوزی شکل و دور دوزی شنی رنگ نشان می دهد که با رنگ بدنه خودرو در هماهنگی است. سیستم تعلیق نیز به دلخواه راننده قابل تنظیم است.

مدیرعامل کمپانی آقای فریس رضوانی گفت:
” پس از موفقیت تانک، ما آن را با نسخه ای نظامی به روز رسانی کردیم و تصمیم گرفتیم خودرویی بسازیم که در عین لاکچری بودن به نهایت ادوات امنیتی نیز مجهز باشد. این خودرو طراحی شده تا در خیابان‌های شهری حرکت کند و از پس حملات آخرالزمانی نیز برآید. تانک، خودروی تاکتیکی شهری است که تجهیز شده تا از پس همه این ها برآید. ”
معرفی نسخه نظامی رضوانی تانک + ویدیو

قیمت نسخه نظامی تانک از ۲۹۵.۰۰۰ دلار آغاز می شود. اگر مواردی مانند شیشه ضد گلوله و دیوار دود را نخواهید، تانک معمولی با قیمت ۱۴۶.۰۰۰ دلار در دسترس شما خواهد بود که با موتوری V6 قدرتی معادل ۲۸۵ اسب بخار دارد. البته خودروی موجود در عکس را نمی توانید بخرید زیرا این خودرو متعلق به موزیسین مشهور ” کریس بروان ” ( Chris Brown ) است که اولین خودروی Beast کمپانی رضوانی را نیز خریداری کرده بود.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.