فوری / پاسخ سایپا سیتروئن در خصوص اعلام قیمت سیتروئن C3

قیمت سیتروئن C3 برای مصرف کنندگان مشخص شد
بعد از اعلام قیمت سیتروئن C3 در فضای مجازی با استناد یک برگه دعوتنامه، روابط عمومی شرکت سایپا سیتروئن به سرعت واکنش نشان داد و انتشار قیمت سیتروئن C3 را با برگه دعوتنامه اشتباه فنی دانست.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش گروه مستند اسب بخار، با پیگیری های انجام شده مشخص گردید که هنوز قیمت سیتروئن C3 اعلام نشده و عدد اعلامی ۱۳۵ میلیون تومان تنها یک قیمت پیشنهادی و غیر کارشناسی است. گویا این برگه به صورت آزمایشی طراحی شده بوده و برای انجام برخی فرایندها در نظر گرفته شده است. اما با انتشار این برگه در فضای مجازی و از طرفی دستکاری برخی افراد در آن، قیمت خودرو به صورت غیر رسمی امروز اعلام شده است.
روابط عمومی شرکت سایپا سیتروئن اعلام کرده که این تصویر از دعوتنامه به هیچ وجه رسمی و قانونی نیست. زیرا هنوز شرکت دعوتنامه های تحویل شهریور را ارسال نکرده و در این تصویر اعلام شده که خودرو مربوط به مشتری آبان ماهی است. طبق بررسی های انجام شده به هیچ وجه امکان ندارد که این برگه و قیمت اعلامی درست باشد و بدیهی است که شرکت سایپا سیتروئن نمی تواند تکمیل وجه مشتریان آبان ماه را زودتر بقیه و از الان انجام دهد.
سیتروئن C3 به عنوان یک خودرو هاچبک وارد خط تولید سایپا سیتروئن واقع در کاشان شده و به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو ۱۶۳ تا ۱۶۵ اسب بخار مجهز است. گشتاور ۲۴۰ نیوتون متری این پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک آیسین ژاپن نیز به چرخ های جلو C3 منتقل می شود. این خودرو از نظر امکانات رفاهی در سطح خوبی قرار دارد و می تواند در بازار ایران رقیب خودروهایی چون هیوندای i20، میتسوبیشی میراژ، تویوتا یاریس و… باشد.
قیمت سیتروئن C3 برای مصرف کنندگان مشخص شد
برای آشنایی بیشتر با سیتروئن C3 می توانید بر روی لینک کلیک کنید.
همچنین می توانید ویدیو معرفی سیتروئن C3 را با کلیک بر روی لینک تماشا نمایید.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.