شریعتمداری: چه اهمیتی دارد چه تعداد خودرو غیرقانونی وارد کشور شده است

شریعتمداری: چه اهمیتی دارد چه تعداد خودرو غیرقانونی وارد کشور شده است

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

وزیر صنعت گفت: چه اهمیتی دارد که چه تعداد خودرو غیرقانونی وارد کشور شده است، در مورد این موضوع برخورد جدی با متخلفان و پیگیری مجازات آنها حائز اهمیت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز (دوشنبه دهم تیرماه) در حاشیه بیست و دومین همایش روز ملی صنعت، معدن و تجارت که در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، در مورد عرضه محصولات صنعتی در بورس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برخی صنعتگران سعی دارند سهام خود را در بورس عرضه کنند. وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان بورس هم پیگیری‌های مناسبی برای حضور افراد حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه را دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: فعالیت صنعتی‌ها و بخش‌های خصوصی در بورس می‌تواند زمینه ساز گسترش این بخش از اقتصاد شود و شرایط رو به بهبود مناسبی را برای صنعت فراهم آورد.

شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بزرگ‌ترین صنعت ایران یعنی نفت و مشتقات آن، بیان کرد: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور درمورد فعالیت‌های بالادستی نفتی قصد دارد تا برخی از پهنه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند و با عملیاتی شدن این امر گام بزرگی در عرصه‌های نفتی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از این صنعت برداشته می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا گزارش کامل و دقیقی از تخلف واردات خودروهای غیرقانونی ارائه نمی‌شود؟ چند هزار خودرو وارد کشور شده است؟ گفت: تعداد واردات خودروها اهمیت چندانی ندارد، بلکه در این مسئله برخورد جدی با متخلفان و پیگیری مجازات آنها حائز اهمیت است.

شریعتمداری تصریح کرد: چه اهمیتی دارد که چه تعداد خودرو غیرقانونی وارد کشور شده است. تخلف چه در یک مورد چه در هزاران مورد پیش بیاید تفاوتی ندارد و مهم نفس کار و برخورد قاطع با این موضوع است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: آماری که از رسانه‌های غیررسمی اعلام می‌شود را جدی نگیرد بلکه آمار و ارقام را باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.