تست و بررسی پژو 206،پژو 405،پژو پارس و سمند سورن

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این قسمت از برنامه اسب بخار، با توجه به شرایط فعلی بازار به سراغ چهار خودرو کارکرده با قیمتی کمتر از ۳۰ میلیون تومان رفته ایم.
شما می توانید پژو پارس، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و سمند سورن ELX را در نسخه های کارکرده با قیمتی حدود ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان با مشخصات فنی و ظاهری سالم خریداری کنید و به جای خرید خودروهای صفر کیلومتری چون پراید، تیبا، ساینا و…، این خودروها را با ویژگی های بهتر انتخاب کنید.

در این قسمت شما می توانید ببنید که این خودروها با کارکردهای مختلف چه هزینه هایی را متحمل مالکانشان کرده اند. با افت کیفیت این چهار خودرو ارزان قیمت آشنا می شوید و از طرفی در بخش تست صدا می بینید که تا چه حد بحث نفوذ صدا به کابین خودرو در میان محصولات ایرانی و خارجی متفاوت است. در قسمت چهارم اسب بخار درگی میان سورن ELX و پارس ۱٫۸ لیتری برگزار می شود. هر دو این خودروها کارکردی در بازه ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار کیلومتر را دارند و نتیجه آن هم می تواند برایتان جالب باشد.
شما در این برنامه می بینید که وقتی مجریان به سراغ هر خودرو می روند، برخی مسائلی را مطرح می کنند که شاید تا به امروز در جو رسانه ای و عمومی کشور اعلام نشده است.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.