شتاب میتسوبیشی ASX
شتاب ، نام برنامه ی جدید از گروه مستند اسب بخار است که به صورت مرتب از این وبسایت منتشر می شود. در این قسمت از برنامه شتاب، به سراغ شتاب میتسوبیشی ASX رفته ایم. شما می توانید تست و بررسی این خودرو در ایران را در فصل سوم اسب بخار هم اکنون تماشا کنید.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

برنامه شتاب این هفته، گزیده ای از قسمت تست و بررسی میتسوبیشی ASX در فصل سوم اسب بخار است. این خودرو به عنوان یک کراس اوور دو دیفرانسیل ژاپنی شناخته می شود که به پیشرانه دو لیتری مجهز است. گیربکس این خودرو از نوع CVT بوده که تعویض دنده مصنوعی از پشت فرمان برای آن امکان پذیر است. لازم به ذکر است که نسخه ۲۰۱۸ این خودرو از نظر ظاهری نسبت به مدل های قبلی کمی تغییر کرده و از طرفی امکانات ایمنی و رفاهی آن هم افزایش پیدا کرده است. شتاب این قسمت مربوط به نسخه ۲۰۱۷ این خودرو بوده و نسخه ۲۰۱۸ به صورت بسیار جزئی شتاب بهتری از مدل های قبلی دارد. این شتاب بهتر به خاطر نوع عملکرد گیربکس با قطعات جدید و به روزتر است.
در زمان تست و بررسی این خودرو در فصل سوم اسب بخار، میتسوبیشی ASX با مدل ۲۰۱۷ قیمتی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان را داشت. اما با افزایش تعرفه واردات و نوسان بهای ارز شاهد هستیم که امروز قیمتی فراتر از ۲۵۰ میلیون تومان را برای این کراس اوور معمولی اعلام می کنند.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید تست و بررسی میتسوبیشی ASX را در فصل سوم اسب بخار با کلیک بر روی لینک تماشا کنید.
همچنین برای اطلاع از جدول رتبه بندی برنامه شتاب می توانید بر روی بنر زیر کلیک نمایید.

جدول رده بندی شتاب صفر تا صد خودروها
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.