درگ جذاب لامبورگینی هوراکان پرفورمانته و مک‌لارن 720S + ویدیو

درگ جذاب لامبورگینی هوراکان پرفورمانته و مک‌لارن 720S
این جنگ، جنگ پیشرانه V10 تنفس طبیعی و V8 دوتوربو شارژ است. در حال حاضر خودروی مک‌لارن ۷۲۰S گل سر سبد بازار است. این خودرو میزان دیوانه واری از قدرت را با قیمتی مناسب در مقایسه با رقیب های اش در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

این خودرو به دلیل رانندگی درگیر کننده و دینامیک اش مورد ستایش قرار می گیرد. خوش بختانه این امکان فراهم شده تا این خودرو با لامبورگینی Huracán Performante مسابقه درگی را برگزار کند. ببینیم چه خواهد شد.
لامبو از موتوری ۵.۲ لیتری با آرایش V10 و سیستم تنفس طبیعی برخوردار است، که قدرتی معادل ۶۳۰ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۴۴۳ پوند بر فیت تولید می کند. سرعت نهایی این خودرو ۲۰۱ مایل بر ساعت است. جعبه دنده ۷ دنده و دوکلاچه، قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می کند. در آن سوی میدان، خودروی ۷۲۰S نیروی خود را از یک موتور ۲ توربو به حجم ۴ لیتر و آرایش V8 دریافت می کند. گرچه دو سیلندر کم تر دارد اما در بحث قدرت سربلند بیرون می آید و قدرتی معادل ۷۱۰ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۵۶۸ پوند بر فیت در اختیار راننده قرار می دهد. سرعت نهایی این خودرو ۲۱۲ مایل بر ساعت است و جعبه دنده ۷ دنده و دوکلاچه آن، قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند.
با این که مک لارن قدرت بیش تری در اختیار دارد، اما سیستم چهار چرخ متحرک لامبورگینی باعث می شود در لحظه شروع استارت بهتری را تجربه کند که در این ویدیو نیز به خوبی مشهود است. هنگامی که چراغ پیست سبز می شود، لامبو برتری
قابل توجه ای کسب می کند اما این موضوع برای گاو خشمگین کافی نیست تا مسابقه را به نفع خود به اتمام برساند، زیرا راندمان بی نظیر ۷۲۰S این امکان را به مک‌لارن می دهد که لامبورگینی را گرفته و سپس از آن عبور کند.
شاید در زمینه کارایی، شکاف عمیقی بین مک لارن و لامبورگینی مشاهده شود، اما در زمینه قیمت این دو خودرو بسیار به هم نزدیک هستند. قیمت مک‌لارن ۷۲۰S از ۲۸۴.۷۴۵ دلار و قیمت لامبورگینی Huracán Performante از ۲۷۴.۳۹۰ دلار شروع
می شود. اگر نخواهید ربع یک میلیون دلار برای یک خودرو هزینه کنید ۱۰۰۰۰ دلار رقم زیادی به نظر می رسد اما در این بازه قیمتی ۱۰۰۰۰ دلار رقم زیادی محسوب نخواهد شد.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.