کیا، اولین حضور خودرویی ها در جام جهانی روسیه را رقم زد

کیا، اولین حضور خودرویی ها در جام جهانی روسیه را رقم زد
کمپانی کیا کره جنوبی در اولین بازی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه، حضور تبلیغاتی داشت و در تبلیغات رسمی دور زمین بازی روسیه و عربستان، دو محصول خود را تبلیغ کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

کیا استینگر و اسپورتیج دو خودرویی بودند که بیشترین سهم تبلیغات روز اول جام جهانی ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده بودند. سبک تبلیغات کیا در این بازی به شکلی بود که سادگی را در بر داشت و از طرفی با نمادهای ساده سعی به طرف عام بودن این تبلیغ حرکت کرده بود. بر خلاف اینکه برخی اسپانسرهای تبلیغاتی اولین بازی جام جهانی، با چند زمان مختلف و با طرح گوناگون سعی داشتند تا خود را به مخاطبان و مشتریان معرفی کنند، اما کیا با اصولی ساده و بین المللی در تبلیغات حاضر شده است.
این حرکت کیا نشان می دهد که امروز اصل اولیه تبلیغات این برند کره ای برای معرفی سبک جدید طراحی آن است و از طرفی برایش بسیار مهم است که استینگر و اسپورتیج بیشترین مخاطبان را داشته باشد. کیا استینگر به عنوان یک سدان نیمه لوکس دیفرانسیل عقب قصد دارد تا بیشترین سهم یک سدان اسپرت کره ای را به خود اختصاص دهد و سبک تبلیغات آن در جام جهانی روسیه، به شکلی است که حس اسپرت آن به مخاطب القا شود و از طرفی مشتریان ب ام و و بنز را به سمت خود بشکاند. کیا اسپورتیج هم به عنوان یک کراس اوور جذاب معرفی می شود و در تبلیغات آن سعی شده تا با نمادهای ساده اما نفوذپذیر باز هم خاص بودن آن به مشتریان اعلام شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.