فروش عجیب عظیم خودرو برای ماهیندرا

محصولات ماهیندرا رونمایی شد
این روزها اگر به سایت رسمی عظیم خودرو مراجعه کنید، می توانید کاتالوگ قطعی شده دو مدل از خودروهای ماهیندرا را دریافت کنید. KUV100 و XUV500 دو مدل از خودروهای ماهیندرا هند هستند که قرار است در آینده نزدیک به صورت تولید داخل به دست مشتریان ایرانی برسد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

وقتی که محصولات ماهیندرا از جانب عظیم خودرو در دومین نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد، به گفته مدیران این شرکت خط تولیدی در بروجرد برای خودروها در نظر گرفته شده و قرار بود که در سال جاری تولید این خودروها آغاز شود. حال که هنوز خبر رسمی در مورد نحوه تولید این خودروها و زمان خروج اولین محصول ماهیندرا از خط تولید ایرانی نیست، شاهد هستیم که در کاتالوگ های رسمی KUV100 و XUV500 شماره سازمان فروش برای این دو مدل درج شده است. در دو روز گذشته با چند نمایندگی عظیم خودرو در سطح تهران تماس گرفتیم و جویای شرایط فروش این خودرو شدیم. جالب است بدانید که با تماس های مکرر با نمایندگی های این شرکت، در آخر هم نتوانستیم قیمتی مشخص را برای این دو خودرو پیدا کنیم. نمایندگی های عظیم خودرو قیمت ماهیندرا KUV100 را از ۶۵ میلیون تومان تا ۸۵ میلیون تومان اعلام می کردند و زمان تحویل این خودرو در ماه های مختلف فصل پاییز سال جاری اعلام می شد. برخی از کارشناسان فروش این شرکت می گفتند که KUV100 به صورت تولید داخل به دست مشتری می رسد و برخی دیگر خودرو تحویلی به مشتری را وارداتی می دانستند.
در مورد XUV500 هم قیمتی حدود ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان اعلام می شد و گویا قرار است که از مرداد سال جاری به صورت وارداتی به دست مشتریان برسد. جالب است بدانید که وقتی برای پیگیری پیش فروش محصولات ماهیندرا به سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده مراجعه می کنید، هیچ مجوزی به نام عظیم خودرو و ماهیندرا ثبت نشده و به بیان ساده، دریافت پیش پرداخت برای ماهیندرا از جانب عظیم خودرو اقدامی غیر قانونی و بدون مجوزهای لازم است.
وقتی هم که با کارشناسان فروش عظیم خودرو در خصوص شرایط پیش خرید دو خودرو ماهیندرا صحبت می کنید، گویا اصلا بخشنامه ای برای دریافت وجه اولیه وجود ندارد. جالب است که در چند تماس تلفنی، با پرسیدن سوال اینکه « چه مقدار پول برای ثبت نام نیاز است؟ »، به این جواب رسیدیم که هر چقدر بخواهید می توانید پیش پرداخت بدهید و هر چه وجه اولیه بیشتر باشد، خودرو مورد نظر زودتر به دست شما می رسد! یکی دیگر از نکات جالب در پیگیری ها ما این بود که خدا نکند شماره تلفن همراه شما به دست یکی از کارشناسان فروش عظیم خودرو بیافتد. امکان ندارد که بی خیال شما شوند و بارها با شما تماس می گیرند که از طریقی شما را به پای عقد قرارداد بکشانند و در هر بار تماسشان می گویند که فردا دیگر این شرایط فروش وجود ندارد و ظرفیت های فروش در حال تکمیل شدن است.
نبود قیمت مشخص برای دو خودرو ماهیندرا، نداشتن مجوز پیش فروش از جانب سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، عدم وجود شرایط فروش مشخص برای خودروها، عدم اطلاع کافی کارشناسان فروش در خصوص خودروها، مشخص نبودن وضعیت تولید و…، عواملی است که بیشتر باعث می شود شما حتی یک درصد هم اعتمادی به پرداخت وجه برای پیش خرید این خودروها نداشته باشید. بگذریم از اینکه ظاهر خودروهای ماهیندرا، سابقه فعالیت این برند در هند، مشخصات فنی و امکاناتی خودروها و… باعث می شود که در چند دقیقه فکر کردن، بی خیال خرید این خودروها شوید و حتی بعد از دیدن مشخصات فنی KUV100 و XUV500 در وبسایت عظیم خودرو، انگیزه ای پیدا نکنید تا برای دیدن خودروها از نزدیک به نمایندگی های عظیم خودرو مراجعه کنید.


کاتالوگ رسمی ماهیندرا KUV100

فروش عجیب عظیم خودرو برای ماهیندرا

فروش عجیب عظیم خودرو برای ماهیندرا


کاتالوگ رسمی ماهیندرا XUV500

فروش عجیب عظیم خودرو برای ماهیندرا

فروش عجیب عظیم خودرو برای ماهیندرا

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.