مت لوبلانک از تاپ گیر خداحافظی کرد

مت لوبلانک از تاپ گیر خداحافظی کرد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مت لوبلانک، بازیگر هالیوودی و مجری برنامه موفق تاپ گیر قصد دارد، پس از اتمام فصل بعد، از این نمایش تلویزیونی خداحافظی کند.
جابجایی در برنامه موفق تاپ گیر (Top Gear) همچنان ادامه دارد و آن‌طور که شنیده می‌شود، مت لوبلانک نیز اعلام کرده است که در این نمایش تلویزیونی محبوب نخواهد ماند. بی‌بی‌سی استودیو می‌گوید که ستاره سابق سریال دوستان (Friends) پس از پایان سری آینده که در سال بعد پخش خواهد شد، نمایش محبوب تاپ گیر را ترک می‌کند. این چهارمین و آخرین سری حضور مت لوبلانک در برنامه تاپ گیر پس از پیوستن به آن در سال ۲۰۱۶ خواهد بود.

مت لوبلانک از تاپ گیر خداحافظی کرد

مت لوبلانک در بیانیه‌ای گفت:
من در تاپ گیر، تجربه بسیار سرگرم کننده‌ای داشتم و کاملا از کار با کل اعضای تیم لذت بردم. با وجود لذت بردن از گذراندن وقت خود در این نمایش، الزام زمانی و سفرهای گسترده‌ای که برای ضبط صحنه‌های نمایش تاپ گیر وجود دارد، من را از خانواده و دوستانم بیشتر دور کرد. من برای همیشه یکی از طرفداران پروپاقرص تاپ گیر خواهم ماند و امیدوارم که این تیم همچنان موفق باشد. از همه دست‌اندرکاران این برنامه تشکر می‌کنم.

مت لوبلانک از تاپ گیر خداحافظی کرد

کریس هریس نیز در واکنش به اظهارات مت لوبلانک این طور گفت:
برنامه تاپ گیر، بهترین زمان برای کار با مت لوبلانک بود؛ متاسفم که مجبوریم از هم دور شویم، اما من کاملا دلایل او را برای انجام این کار درک می‌کنم. بهترین‌ها را برای او آرزومندم.
این ابراز احساسات توسط روی رید نیز تکرار شد و او هم در واکنش به تمایل مت لوبلانک برای خروج از تاپ گیر گفت:
به خاطر تمام لحظه‌های شاد، شوخی و خنده‌های مت لوبلانک متشکرم و امیدوارم که در همه کارهای آینده، موفق و سربلند باشد.

مت لوبلانک از تاپ گیر خداحافظی کرد

پاتریک هولاند از مت لوبلانک به عنوان “مجری درخشان” یاد کرد و از او به خاطر حضور پرشور، اشتیاق واقعی، اطلاعات فوق‌العاده در مورد خودرو، تمایل برای گشت‌وگذار و تفریح تقدیر کرد. هولاند اعلام کرد که سری آینده برنامه تاپ گیر که مت لوبلانک نیز حضور دارد بسیار خاص خواهد بود و برنامه‌های زیادی برای دعوت یک مجری جدید در سال ۲۰۱۹ و پس از آن وجود دارد.
شاید دلایل انتخاب و حضور مت لوبلانک در برنامه موفق تاپ گیر، شهرت او و علاقه وصف‌نشدنی به خودرو و موتورسیکلت باشد. آمریکایی بودن لوبلانک باعث شد تا او به عنوان یک بازیگر محبوب، باعث افزایش مخاطبان برنامه تاپ گیر در سمت دیگر اقیانوس اطلس (بریتانیا) شود. چیزی که شاید از هر بازیگری برنیاید و نیاز به توانایی‌های خاصی دارد. هنوز هیچ صحبتی در مورد جایگزین احتمالی مت لوبلانک انجام نشده است، اما احتمالا فردی علاقه‌مند به دنیای خودرو و تشنه سرعت در سری ۲۰۱۹ برنامه تاپ گیر به عنوان جایگزین مت لوبلانک انتخاب خواهد شد.
اگرچه هنوز مشخص نیست کدام فرد جایگزین مت لوبلانک خواهد شد، اما می‌توان در این مورد گمانه‌زنی کرد. به نظر شما چه کسی می‌تواند در سطح مت لوبلانک برنامه اجرا کند و خود را به عنوان جایگزین در سری آینده تاپ گیر قرار دهد؟

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.