شوروم مرکزی بورگوارد آغاز به کار کرد

شوروم مرکزی بورگوارد آغاز به کار کرد
شرکت کیان موتور وارنا به عنوان نماینده رسمی بورگوارد در ایران، به تازگی شوروم مرکزی خود را در دهکده المپیک تهران افتتاح کرده است و علاقه مندان می توانند هر روز برای بازدید BX7 و BX5 به این محل مراجعه کنند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

این شرکت استانداردهای رسمی بورگوارد را در طراحی داخلی شوروم خود اجرایی کرده و نمای این ساختمان هم تماما متعلق به نمادهای بورگوارد است. دفتر مرکزی بورگوارد و شرکت کیان موتور وارنا هم در طبقات همین ساختمان واقع شده و مشتریان می توانند از طبقه همکف این ساختمان برای بازدید از خودروهای بورگوارد بهره مند شوند. در حال حاضر یک دستگاه بورگوارد BX7 در ورودی شوروم قرار گرفته است و بورگوارد BX5 هم در قسمتی دیگر از این محوطه حضور دارد.
علاقه مندان به خودروهای بورگوارد نیز می توانند از این پس برای مشاهده مدل های مختلف این برند به شوروم مرکزی شرکت کیان موتور وارنا در تهران، بلوار المپیک، خیابان ۲۵، خیابان حسینی مراجعه نمایند.

در حال حاضر BX7 قیمت ۲۹۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و بورگوارد BX5 قیمت ۲۳۹ میلیون تومان را در شرکت کیان موتور وارنا دارد. بورگوارد BX7 یک کراس اوور متوسط دو دیفرانسیل است که پیشرانه دو لیتری ۲۲۴ اسب بخاری دارد. این خودرو گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری دارد و یک گیربکس شش دنده اتوماتیک قدرت آن را به چهار چرخ خودرو می رساند. امکاناتی نظیر تهویه اتوماتیک سه نقطه ای، چراغ های جلو زنون، سنسور نور، سنسور پارک جلو و عقب، استارت دکمه ای، حافظه شخصی سازی، قفل دیفرانسیل الکترونیکی، ۶ کیسه هوا ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سنسور باد لاستیک، رادار نقطه کور، سیستم توقف اتوماتیک، سامانه دید شب، سیستم صوتی تصویری، ۹ بلندگو، کروزکنترل، سقف پانارومیک، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، صندلی های برقی جلو، ۷ صندلی، درب صندوق برقی، گرمکن صندلی های جلو و… در BX7 وجود دارد. بورگوارد BX5 هم خودرویی کوچکتر از BX7 است. در بحث فنی پیشرانه ۱٫۸ لیتری توربو بر روی BX5 نصب شده که حدود ۱۸۷٫۶ تا ۱۹۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۰ نیوتون متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک آیسین به چهار چرخ خودرو می رسد و توزیع این نیرو توسط سامانه i-AWD انجام می شود. این سیستم به صورت الکتریکی با توجه به میزان فشار وارده بر هر چرخ از سطح جاده، مقدار نیرو مشخصی را به چرخ مربوطه می رساند و با این کار در کنار کنترل ثبات حرکتی در BX5، پایداری آن را به صورت مکانیکی تامین می کند. در بحث امکانات رفاهی و ایمنی بورگوارد BX5 به سقف پانارومیک، استارت دکمه ای، سیستم فرمان کمکی برقی، چراغ های زنون با چرخش در سر پیچ، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه کمکی پارک هوشمند، نمایشگر ۸ اینچی، تریم داخلی تمام چرم، گرمکن صندلی های جلو، صندلی راننده برقی، ترمز پارک برقی، درب صندوق برقی، سنسور پارک جلو و عقب، کامپیوتر سفر، کروزکنترل، آینه وسط الکتروکرومیک، سنسور باد لاستیک، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، موس وسط، سنسور نور و باران و… مجهز است.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.