بی وای دی F3 تولیدی برای تحویل به نمایندگی ها رفت + ویدیو

بی وای دی F3 تولیدی برای تحویل به نمایندگی ها رفت + ویدیو
شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده رسمی بی وای دی چین، از دو روز گذشته ارسال بی وای دی F3 دنده ای را به نمایندگی مرکزی خود آغاز کرده است. از ظهر دیروز محوله های شامل بی وای دی F3 دنده ای به تهران رسیده اند و به ترتیب برای تحویل و PDS، به انبار این شرکت می روند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

شنیده ها حاکی از آن است که خودروسازی کارمانیا قیمت بی وای دی F3 دنده ای را افزایش داده و در دعوتنامه های ارسالی به خریداران، بهای رسمی خودرو ۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شده است. البته گویا این افزایش قیمت شامل حال مشتریانی است که در هنگام ثبت نام خودرو را با قیمت روز پیش خرید کرده اند و آن هایی که در سری اول تولید قیمت قطعی در دعوتنامه هایشان درج شده است، نیازی به پرداخت وجه بیشتر ندارند.
بی وای دی F3 دنده ای از همان ابتدای تولید با رنگ های مختلفی چون سفید، نقره ای، مشکی و… تولید می شود. با توجه به دستورالعامل های وزارت صنعت برای داخلی سازی و افزایش سهم قطعه سازان در تامین مواد اولیه تولید و مونتاژ خودرو، برخی از قطعات بی وای دی F3 دنده ای به مرحله تولید داخل رسیده است. رینگ ها اولین چیزی است که تفاوت نمونه وارداتی و تولید داخل را مشهود می کند. در تصاویر و ویدیو زیر، نمونه مشکی رنگ جز گزینه های وارداتی است و نمونه سفید نیز، تولید شده توسط خودروسازی کارمانیا است. رینگ های نمونه وارداتی دو رنگ مشکی و نقره ای براق است. اما رینگ های نمونه های تولیدی در ایران ساخته می شود و تک رنگ نقره ای نیمه براق است. در سایر بخش ها و امکانات خودرو، تغییری در بی وای دی F3 دنده ای ایجاد نشده است. جی پی اس و رهیاب ماهواره ای این خودرو اقتصادی نیز هم با تنظیمات داخلی عرضه می شود و نقشه های ایران با سخنگوی فارسی به خود اضافه شده است. امکاناتی نظیر سانروف دو حالته، آینه تاشو برقی، مه شکن جلو و عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی دو رنگ، استارت دکمه ای، کامپیوتر سفر، نمایشگر با سیستم عامل اندروید، دوربین عقب و زیر آینه شاگرد، سنسور نور، استارت دکمه ای، دی لایت و… بر روی خودرو نصب شده اند.
بی وای دی F3 دنده ای به موتور ۱.۵ لیتری VVL مجهز است که ۱۰۷ اسب بخار را با گشتاور حدود ۱۴۵ نیوتون متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. طبق بررسی های انجام شده توسط سازمان های تایید کننده، بی وای دی F3 دنده ای در حال حاضر کم مصرفترین خودرو تولید داخل است.
حال باید منتظر بود و دید که طی روزهای آتی با تحویل بی وای دی F3 دنده ای، مشتریان از عملکرد این خودرو راضی هستند یا خیر؟ همچنین در شرایط فعلی باید منتظر رویکرد بازار آزاد نسبت به این خودرو هم بود که امروز با قیمت رسمی ۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه می شود و دیگر به عنوان یک سدان دنده ای آنچنان ارزان قیمتی شناخته نخواهد شد.


گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.