اطلاعیه ماموت خودرو در خصوص نام خلیج فارس

فولکس واگن های بازار ایران و خلیج عربی!
چندی پیش گروه مستند اسب بخار در حاشیه تست و بررسی خودرو فولکس واگن پاسات متوجه مشکلی بزرگ در سیستم نویگیشن خودرو های ماموت خودرو، با موضوع خلیج فارس، در ایران شد.
مشکل اینجاست که در حاشیه جنوبی ایران و حوزه خلیج نام خلیج جعلی عربی به جای خلیج فارس نوشته شده است که میتوانید متن کامل این خبر را در عنوان فولکس واگن های بازار ایران و خلیج عربی بخوانید. در حال حاضر شرکت ماموت خودرو در وبسایت رسمی خود اطلاعیه ای را منتشر کرده که به شرح زیر است:
“ضمن تشکر از دقت نظر تنی چند از هموطنان عزیز در ارتباط با نمایش “Arabian Gulf” در نقشه جهانی نصب شده در نویگیشن خودروهای پاسات و تیگوان به اطلاع می‌رسانیم: نقشه جهانی (World Map) نصب شده بر روی خودروهای مورد اشاره – بدون هر گونه دخل و تصرف در آن – توسط شرکت فولکس‌واگن تنها به جهت کنترل عملکرد نمایشگر خودرو مورد استفاده قرار گرفته است.
مع الوصف، انجام اقدام اصلاحی در تغییر نمایش نام “Arabian Gulf” به “Persian Gulf” به‌صورت مکتوب به اطلاع شرکت فولکس‌واگن رسانده شده است و قابل توجه است که آن شرکت ضمن اظهار تعجب در بی توجهی صورت گرفته، نسبت به انجام این مهم اقدام لازم را در اولویت و دستور کار خود قرارداده است.
لذا طبق توافق انجام شده در اولین برنامه “سرویس رایگان” شرکت ماموت خودرو اصلاحات لازم بر روی خودروها اعمال خواهد شد.”

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.