شتاب لوکسژن U6
در این قسمت از برنامه شتاب، به سراغ شتاب لوکسژن U6 رفته ایم. خودرویی که قرار است طی هفته های جاری توسط شرکت آرمان موتور کویر به بازار ایران عرضه شود. این خودرو به موتور ۱٫۸ لیتری توربو ۱۷۷ اسب بخار با گشتاور ۲۵۶ نیوتون متر مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ های جلو منتقل می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

لوکسژن به عنوان خودروساز تایوانی به تازگی پا به بازار ایران گذاشته و در قدم اول، U6 را به عنوان پرچمدار خود معرفی کرده است. لوکسژن U6 به عنوان یک کراس اوور وارداتی با توجه به وزن ۱۵۰۰ کیلوگرمی می تواند شتاب قابل قبولی را روی کاغذ داشته باشد. حال ما در این برنامه به سراغ این خودرو رفته ایم تا ببنییم در دنیای واقعی شتاب لوکسژن U6 چقدر است؟
کمپانی لوکسژن، « میزونو » را برای طراحی سامانه های فنی و مهندسی خود به استخدام در آورده و برای همین مدیران این کمپانی به سابقه میزونو در ساخت پیشرانه نیسان جی تی آر اعتماد کرده اند و می گویند که سیستم فنی این خودرو بازدهی مطمئنی دارد. حال باید دید که به غیر مسئله شتاب، لوکسژن U6 می تواند خودروی مناسبی ظاهر شود یا اینکه تنها به خاطر آپشن ها و برخی جزئیات می تواند مشتریان را به سمت خود بکشاند؟

۴ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.