نقش کاتالیزور در خودرو؟

نقش کاتالیزور در خودرو؟
ابتدای هفته جاری نشست کارگاه آموزشی آسیب شناسی بر روند اجرای معاینه فنی وسایل نقلیه در جزیره کیش با حضور نمایندگان معاینه فنی استان ها و مقامات مسئول برگزار شد. در این نشست که طی دو روز برگزار شد، شرکت ایران دلکو به عنوان تولید کننده کاتالیزور در کشور حامی این دوره از مراسم بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت ایران دلکو به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان و سازندگان کاتالیزور در کشور شناخته می شود. این شرکت خصوصی چند سالی است که کاتالیزورهای مختلف را برای محصولات گوناگون بازار ایران تولید می کند و توانسته تا خود را با استانداردهای روز دنیا هم پا کند.
در حاشیه این مراسم، مدیر عامل شرکت ایران دلکو به عنوان حامی کارگاه آموزشی آسیب شناسی بر روند اجرای معاینه فنی وسایل نقلیه، به جلوی دوربین اسب بخار آمد و در خصوص برخی مسائل مربوط به کاتالیزور صحبت کرد. این شرکت در حال حاضر با بزرگترین خودروسازان کشور قرارداد دارد و توانسته تا کاتالیزور خودروهای به روزی چون سیتروئن C3 را در کشور تولید کند. بسیاری از خودروهای چینی، ایرانی، فرانسوی و… که این روزها در جاده های کشور تردد دارند، به کاتالیزورهای شرکت ایران دلکو مجهز هستند و می توانند آلایندگی کنترل شده را ثبت نمایند.
ایران دلکو در طول یک شیف کاری حدود ۱۰ هزار کاتالیزور را در کارخانه خود به مرحله تولید می رساند. این شرکت می تواند با توجه به تقاضای بازار ظرفیت تولید روزانه خود را به دو برابر برساند و در شرایط فعلی ۴۰۰ نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار کرده است. ایران دلکو در کنار تولید کاتالیزور و کاتالیست خودروهای تولید و مونتاژ داخل، قطعاتی هم متناسب با خودروهای وارداتی و با قابلیت یونیورسال طراحی و تولید کرده و در بازار امروز می توان برای خرید کاتالیست های خودروهای وارداتی به نمایندگان شرکت ایران دلکو مراجعه کرد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.