هاوال H6 آبان ماه به بازار می آید

هاوال H6 آبان ماه به بازار می آید
” حمیدرضا داوود زاده ” مدیر عامل ” بهمن موتور “، در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: « هاوال H6 از آبان ماه امسال وارد بازار کشور می شود. »

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

مدیرعامل ” بهمن موتور ” در ادامه افزود: « برنامه ما این است که محصولات هاوال را به صورت بلند مدت در خطوط تولید خود مونتاژ کنیم و برنامه های متفاوتی با هاوال برای عرضه در بازار کشور خواهیم داشت. » داوود زاده اعلام کرد که هاوال جزء برندها و شریک های تجاری ” گروه بهمن ” است و قرار نیست به خودروهای آن برای تولید کوتاه مدت نگاه کنیم. همچنین به گفته مدیران ارشد ” گروه بهمن ” و ” بهمن موتور “، محصولات هاوال امسال رشد خوبی را در داخلی سازی تجربه می کنند و خودروهای هاوال با تیراژ بالا و برای گرفتن سهم حداکثری از بازار ایران به خط تولید ” بهمن موتور ” آمده اند.

هاوال H2 به عنوان یک کراس اوور شهری در خط تولید بهمن ساخته می شود و هفته گذشته سری اول این خودرو به دست خریداران رسید. اکنون قرار است در کنار تولید H2، هاوال H6 هم به خط تولید ” گروه بهمن ” بیاید. H6 یک کراس اوور متوسط است و از نظر ابعاد و کلاس بدنه با خودروهایی همچون بی وای دی S7، تیگو۸، دامای X7 و… رقابت خواهد کرد.
هاوال H6 با پیشرانه ۲ لیتری توربو ۱۹۵ اسب بخار با گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر به بازار عرضه می شود. همچنین جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه توان آن را به چرخ های جلو منتقل می کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در کاتالوگ رسمی ” بهمن موتور “، این خودرو از نظر فنی، ایمنی و امکاناتی در سطح بالایی قرار دارد. هاوال H6 به عنوان پرفروش ترین کراس اوور و شاسی بلند بازار جهانی شناخته می شود و پیش بینی می شود با قیمتی کم تر از ۱۵۰ میلیون تومان به عنوان یک خودروی موفق در بازار ظاهر شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.