تولید نیسان با همکاری ” جهان نوین آریا ” و ” پارس خودرو “

تولید نیسان با همکاری " جهان نوین آریا " و " پارس خودرو "
” سیروس جوکار “، مدیر عامل شرکت ” جهان نوین آریا ” در کنفرانس خبری اخیر خود اعلام کرد: « به دنبال تولید نیسان در ایران هستیم ».

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

جوکار در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر توسعه محصولات و سبد خودروهای نیسان در بازار ایران گفت: « در حال حاضر برنامه ای نداریم تا خودروی سواری دیگری از نیسان را به صورت وارداتی به ایران آوریم و به سبد محصولات ” جهان نوین آریا ” اضافه کنیم. برنامه توسعه و افزودن محصولات نیسان در ایران را با تولید، تحقق خواهیم بخشید. در حال حاضر مذاکرات موفقیت آمیزی با نیسان انجام شده و می خواهیم تولید محصولات مختلف نیسان را در کشور انجام دهیم ».
مدیرعامل شرکت ” جهان نوین آریا ” درباره روند تولید محصولات نیسان گفت: « برنامه تولید نیسان توسط ” جهان نوین آریا ” با همکاری ” پارس خودرو ” پیش می رود و در حال حاضر چند گزینه برای مونتاژ در ایران پیشنهاد شده است. یکی از این خودروها نیسان ” کیکس ” است که به تازگی جایگزین جوک در بازار خاورمیانه شده و توانسته فروش خوبی را تجربه کند. به غیر از کیکس نیز محصولات مختلف دیگر برای تولید کاندید شده اند و در حال گذراندن مراحل مذاکرات قطعی هستیم ».

” امیرحسن امیری “، مدیر فروش شرکت ” جهان نوین آریا ” نیز در خصوص خبرهایی مبنی بر احتمال ورود برندهای دیگر از سوی این شرکت گفت: « در حال حاضر هیچ مذاکره ای با برندهای غیر از نیسان انجام نشده و برنامه ای هم نداریم تا محصولات برندی دیگر را در کنار خودروهای نیسان توسط هلدینگ به بازار عرضه کنیم. تنها برنامه پیش روی ما ارتقای روند عرضه جوک و ایکس تریل به صورت وارداتی است و همچنین می خواهیم در بازار خودروهای ون هم وارد شوید. برنامه تولید و گزینه های پیش رو هم در حال مذاکره است ».
پیش تر در برخی محافل خودرویی و خبری عنوان شده بود که شرکت ” جهان نوین آریا ” قصد دارد اینفینیتی را هم به بازار ایران عرضه کند. چندی پیش، گروه مستند ” اسب بخار ” تصاویری از نیسان کیکس گذر موقت در منطقه قیطریه تهران منتشر کرد و در آن گزارش، احتمال داده شد که شاید ” پارس خودرو ” و ” جهان نوین آریا ” برنامه عرضه این خودرو را داشته باشند و خودروی مورد نظر به عنوان نمونه برای انجام تست ها، پلاک گذر موقت را دریافت کرده است.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.