گارانتی هاوال و گریت وال در استرالیا چگونه است؟

گارانتی هاوال و گریت وال در استرالیا چگونه است؟
مدیریت محلی هاوال و گریت وال در نظر دارد تا بهترین گارانتی را برای استرالیایی های شکاک ارائه دهد و آن‌ها را متقاعد کند که نگاهی به این چینی کمتر شناخته شده بیندازند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

گرچه این خودروها مشکلی برای فروش در کشور مبدا ندارند و تنها در سال ۲۰۱۷ تعداد ۱.۰۷ میلیون از آن‌ها در چین به فروش رفته اند، کمپانی هنوز برای بدست آوردن بازارهای دیگر از جمله استرالیا در حال نبرد است.
شاسی بلندهای هاوال به اندازه کافی جذاب هستند، اما از کمبود اعتماد و عدم شناخت رنج می‌برند. این در حالی است که گریت وال با مشکل عرضه قطعات دست و پنجه نرم می‌کند. آن هم در بازاری کاملا رقابتی که این مسائل باعث عقب ماندن می‌شود.
در حالی بازه ای از محصولات جدید راست فرمان تا سال ۲۰۲۰ عرضه می شوند که شامل شاسی بلندهای کوچک، متوسط و بزرگ خواهند بود، این موضوع به تنهایی باعث نخواهد شد که این خودروها در لیست خرید قرار بگیرند.
کمپانی مادر قصد دارد تا گارانتی قدرتمند فعلی پنج ساله خود را برای هاوال به هفت سال افزایش دهد تا در این زمینه با کیا برابری کند، در حالی که برای گریت وال این عدد، معادل ده سال خواهد بود و به این بهانه کمپانی دهمین سال حضورش در استرالیا را جشن می گیرد.
گارانتی هاوال و گریت وال در استرالیا چگونه است؟
آقای آندره الیس مدیر محلی کمپانی گریت وال می گوید:
«ما همواره دنبال بهبود مشخصات هستیم، گارانتی چیزی است که ما و مشتریان یه دنبال آن هستیم. ما تاثیر گارانتی هفت ساله را دیده‌ایم و این به مشتری پیام می دهد که از محصولمان پشتیبانی می‌کنیم و برای حمل و نقلی طولانی کنارشان هستیم. در نمایشگاه خودروی پکن، هاوال از دو خودرو کراس اوور جدید F5 و H4 و البته مدل به‌روز شده H6 رونمایی کرد. خودرویی که سالانه ۵۰۰ هزار نسخه از آن در چین به فروش می‌رسد. همچنین خودروی کانسپت Wey-X را در کنار پلاگین هیبرید لوکس Wey P8 به نمایش در آورد و زیر شاخه‌ی جدید خود از خودروهای با آلایندگی صفر به نام Ora را معرفی کرد. تمام این برندها یعنی گریت وال و هاوال و وِی و اُورا زیر چتر گریت وال موتور قرار دارند. ما با تنها بانو که مدیریت یک خودروسازی در چین را بر عهده دارد، یعنی خانم وانگ فنجینگ صحبت کردیم» و او گفت:
«من باور دارم و امیدوارم که همگان ببینند صنعت خودروسازی چین از تکنولوژی پیشرفته، کیفیت ارتقاء یافته و خودروهایی هوشمند تشکیل شده‌است. ما می دانیم که ورود به بازار استرالیا برای یک کمپانی چینی امری هیجان‌انگیز است. گرچه ممکن است حجم این فروش در ابتدا زیاد نباشد، اما اعتقاد داریم خریداران استرالیایی به سرعت از محصولات ما استقبال خواهند کرد. همانطور که می دانید بازار چین در حال گسترش است و درحال انطباق با آیین‌نامه‌های اتحادیه اروپاست، پس استانداردهای سختگیرانه ما، به ما کمک خواهد کرد تا در آینده به هر بازاری وارد شویم».

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.