هایما به بازار خودروهای سدان می آید + ویدیو

هایما به بازار خودروهای سدان می آید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

کمپانی هایما چین در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران به صورت مستقیم حضور پیدا کرد و برخی محصولات جدید را به این نمایشگاه آورد.
بعد از عرضه به نسبت موفق هایما S5 توربو به عنوان دومین خودرو از خانواده این برند چین از جانب ایران خودرو، شاهد بودیم که مراحل کلینیک خودرو برای یک سدان نشان هایما در ایران خودرو برگزار شد.
حال یکی از مخاطبان گروه مستند اسب بخار، تصویری را برای تحریریه این وبسایت ارسال کرده که گویا ایران خودرو به سراغ جدیدترین سدان کمپانی هایما رفته است. هایما Family به عنوان بزرگترین سدان این کمپانی شناخته می شود که برخی رسانه های خارجی آن را نسل جدید M5 می دانند. جالب است بدانید که هنوز عرضه عمده فامیلی آغاز نشده است.

این خودرو به پیشرانه توربو ۱.۵ لیتری مجهز است که می تواند قدرت ۱۶۱ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۳ نیوتون متر تولید کند. احتمال داده می شود که هایما M5 جدید ملقب به فامیلی، به گیربکس CVT در بازار ایران مجهز باشد تا تامین قطعات و خدمات آن مانند هایما S5 شود. این خودرو در نسخه فول آپشن به امکاناتی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده، مانیتور، سیستم تهویه اتوماتیک، کروزکنترل، استارت دکمه ای، سنسور پارک عقب، گرمکن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، سنسور نور، آینه های تاشو برقی، آینه وسط حساس به نور و… مجهز است.
احتمال داده می شود که هایما فامیلی در صورت تایید ایران خودرو، برای نیمه دوم سال ۱۳۹۷ به بازار عرضه شود و قیمتی در محدوده بهای خودروهایی چون چری آریزو۵ توربو و هیوندای اکسنت داشته باشد. به عبارت ساده با توجه به معیارهای روز و بهای جهانی این خودرو، هایما M5 فول آپشن قیمتی حدود ۱۰۰ میلیون تومان را به دست می آورد.

ویدیو زیر معرفی کوتاهی از هایما M5 جدید یا همان فامیلی مدل ۲۰۱۷ است

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.