فورد موستانگ باز هم پرفروش ترین خودرو اسپورت جهان شد + ویدیو

فورد موستانگ باز هم پرفروش ترین خودرو اسپورت جهان شد
برای سومین سال متوالی فرود موستانگ توانست پرفروش ترین خودرو اسپورت کوپه در جهان شود. واقعا که این مقام برازنده این خودرو فوق العاده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت بلو اوال تنها امسال ۱۲۵.۸۰۹ دستگاه از این خودرو را در ۱۴۶ کشور به دست مشتریان و طرفداران این خودرو رساند. در واقع این رقمی است که شرکت IHS از فروش این خودرو ثبت کرده و گزارش داده است. در سال ۲۰۱۷ بیش از یک سوم تولیدات این مدل فقط به آسیا و اروپا صادر شده البته بدون در نظر گرفتن ۸۰.۰۰۰ دستگاهی که در خود ایالات متحده فروخته شد.
تمام جهان خودرو عاشق این مدل اصیل و عضلانی و البته نوستالژیک از شرکت فورد هستند و این خودرو در تمام طول عمر خود بیشترین علاقه مندان را به خود جلب کرده. حتی اریک مرکل مدیر استراتژیک و آنالیز فورد می گوید: “این خودرو آمیختگی از طراحی آمریکایی همراه با بهره وری بالا و همچنین حس آرامش زیبایی است و در کنار تمام این خوبی ها هیچ اشتباهی در کنار هم قرار گرفتن قطعا وجود ندارد ” توضیح این خودرو در چین رو به افزایش است و دارد بازار قویی را جذب می کند. و اثیاتش این است که ۷.۱۲۵ خودرو در بازار در سال ۲۰۱۷ چین ثبت سفارش گردیده.
فورد موستانگ باز هم پرفروش ترین خودرو اسپورت جهان شد


در کل همیشه در خرید خودرو در آمریکا در کنار خودرو های دیگر فورد موستانگ به چشم می خورد. مشتریانی مدل های جدید همچونMustang GT که موتور ۵ لیتر ۸ سیلندر خورجینی را که سر و صدای زیادی نسبت به مدل ۲.۳ لیتری EcoBoost چهار سیلندر ایجاد می کند بیشتر دوست دارند. به علاوه این که از زمانی که همه فهمیدند مرد ها علاقه متفاوتی به این خودرو دارند، زن ها شروع به جبهه گرفتن نسبت به این خودرو شدند. فرود سریعا شروع به تحقیقات کرد و با تغییرات کوچکی توانست ۱۰ درصد از خریداران زن این خودرو را در ۵ سال گذشته افزایش دهد.از زمانی که در سال ۲۰۱۵ فروش جهانی خود را به شکلی جدی آغاز کرد حدود ۴۱۸.۰۰۰ دستگاه در سرتاسر جهان به فروش رساند. قیمت این خودرو در سال ۲۰۱۸ از ۲۶.۴۸۵ دلار شروع می شود و با آضافه کردن کیت اسپورت فایر بریف در آمریکا قیمتی معادل ۳۵.۹۹۵ دلار می رسد.

علی محمودی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.