تکامل طراحی در بی ام و X4 + ویدیو

تکامل طراحی در بی ام و X4
برای این تغییرات، تلاش کمپانی بی ام و را تحسین خواهید. در این ویدئو به تفصیل تغییرات جامع انجام شده در این شاسی بلند را با هم خواهیم دید.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

با اینکه از معرفی این خودرو ۴ سال بیشتر نمی‌گذرد و این اتاق دچار بازطراحی میان‌دوره‌ای معمول نشده است، حال X4 با کد F26 باید جای خود را به G02 بدهد که با کوله‌باری از تغییرات به میدان آمده است.
در چشم ما واضحترین تغییر بین این دو مدل، تغییر کامل طراحی چراغ عقب خودرو است که به گمان برخی از طعم و بوی Mercedes GLC برخوردار است. انتقال جای پلاک از درب عقب به سپر نیز از تغییراتی ست که کاملاً مشهود است.
تمام ترفندهای دیگر در طراحی خارجی بدنه، تکاملی هستند و ممکن است در نگاه اول متوجه آنها نشوید مگر آنکه در زمره عاشقان BMW باشید.


جلو پنجره کلیه ای بزگتر، چراغهای جلو زاویه‌دار تر، مه شکن های چهارگوش مانند، فاصله بیشتر بین دو محور و سر اگزوز های بازطراحی شده در M40i از این دست تغییرات هستند.
با ورود به داخل کابین، بخش میانی کنسول با ادوات دیجیتالی و سیستم سرگرمی مستقل و بزرگتر از بارزترین تغییرات هستند. شارژر بی‌سیم و محافظ زانو هم در این نسل اضافه شده است. سقف پانوراما بزرگتر از قبل شده‌ و تا پشت سر مسافرین ردیف عقب کشیده شده تا با وردو نور بیشتر حس دلبازتری به کابین خودرو ببخشد.
مدل مورد بحث یعنی M40i مدت زیادی پرچمدار باقی نخواهد زیرا X4 M در راه است و احتمالاً اوایل سال ۲۰۱۹ همزمان با X3 M روانه بازار خواهد شد. در این میان X4 پایه از جولای در ایالات متحده به فروش خواهد رفت که برچسب قیمت ۵۰.۴۴۰ دلاری خواهد داشت. این رقم برای مدل M40i از ۶۰.۴۵۰ دلار آغاز خواهد شد.

سیاوش مرادی
گروه‌ مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.