هایما S7، خودرویی که افت قیمت ندارد!

هایما S7، خودرویی که افت قیمت ندارد!
این روزها قیمت بازار آزاد هایما S7 به ۸۷ میلیون تومان رسیده است و این در حالی است که ایران خودرو نسخه اتوماتیک ثبت نامی آن را با قیمت ۷۹ میلیون تومان به مشتریان تحویل می دهد. در نمایشگاه های تهران نسخه های کارکرده اتوماتیک این کراس اوور چینی بین ۷۹ تا ۸۴ میلیون تومان معامله می شود. استقبال زیاد و عرضه کم این خودرو باعث شده تا حاشیه زود بازار آزاد آن افزایش پیدا کند.
این در حالی است که ایران خودرو آنچنان این حرف را قبول ندارد و عرضه و تقاضا این خودرو را در سطحی متعادل می سنجد. هایما S7 اوایل در نسخه دنده ای و اتوماتیک وارد بازار ایران شد و دامپینگ قیمتی خوبی را داشت. ولی با گذشت زمان و تمایل بازار ایران به خودروهای اتوماتیک، این روزها ایران خودرو تنها نسخه اتوماتیک این خودرو را ثبت نام می کند. سال گذشته در روزهای اول فروش این خودرو، قیمت بازار آزاد آن تا ۹۲ میلیون تومان هم پیش رفت.
از نظر قیمتی هایما S7 در بازار چین هم رده چری تیگو۵ و جک S5 دنده ای بوده که با توجه به سطوح داخلی سازی مختلف نسبت به رقبا در بازار ایران، قیمت آن تا حد زیادی رقابتی تعیین شده است. با این حال همچنان جک S5 دنده ای در محدوده قیمتی، بین رقبا از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
تا چند روز دیگر، خبرهای جدیدی در خصوص فعالیت این برند در ایران منتشر می شود.
همچنین میتوانید ویدیوی اولین بررسی هایما S7 در ایران را مشاهده نمایید و یا اولین تست و بررسی هایما S7 در بیش از ۵۰۰ کیلومتر را بخوانید.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.