بی وای دی با بیشترین ارتقا میان خودروسازان جهان

بی وای دی با بیشترین ارتقا میان خودروسازان جهان
به گزارش موسسه «برند فاینانس»، کمپانی بی وای دی با آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی، بیشترین رشد و ارتقا را میان خودروسازان جهان داشته و توانسته در بخش اعتبار نشان تجاری و سرمایه، به عنوان سومین نشان خودروسازی چین در بازار جهان معرفی شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بی وای دی چین توانسته است تا در ابتدای سال ۲۰۱۸ با معرفی فناوری های نوین و گسترش فعالیت خود، ارزش و اعتبار نشان تجاری خود را افزایش دهد. طبق گزارش تحلیلی و عمومی برند فاینانس، خودروسازی بی وای دی، جایگاه بیست و هشتم را میان تمام خودروسازان جهان دارد و توانسته تا از رتبه ۷۲ در سال ۲۰۱۷، امروز به جایگاه ۲۸ بازار جهانی برسد. طبق گزارش برند فاینانس انگلیس، اعتبار این نشان تجاری در بحث مالی بالاتر از کمپانی مینی، پژو، فیات، جگوار، ماروتی سوزوکی، هارلی دیویتسون، پلاریس، جیپ و… است. طبق گزارش های تحلیلی موسسات دیگر اروپایی و آمریکایی، رشد نشان های تجاری تسلا و بی وای دی در سال های آینده بیشتر از امروز هم خواهد بود و در سال ۲۰۳۰ میلادی شاهد آن هستیم که تراز اعتباری این دو نشان تجاری می تواند در جایگاه ۵ خودروساز برتر جهان باشد. جالب است بدانید که تسلا هم طبق گزارش برند فاینانس در سال جدید میلادی از رتبه ۳۱ (در سال ۲۰۱۷) به جایگاه نوزدهم رسیده است.
برند فاینانس، یکی از معتبرترین موسسات ارزیابی اعتبار و ارزش نشان های تجاری از حوزه خودرو، قطعات، فناوری اطلاعات، مهندسی عمران، مواد غذایی و… است که دفتر مرکزی آن در انگلیس واقع شده و هر ساله با ارائه گزارش های رده بندی نشان های تجاری، ارزش سهام آن را تغییر می دهد. این موسسه در کنار برخی اطلاعات عمومی، به عنوان یکی از بزرگترین مشاوران صنایع مختلف دنیا است و برخی اطلاعات و تحلیل های آن با قیمت های نجومی به فروش می رسند.
بی وای دی با بیشترین ارتقا میان خودروسازان جهان
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.