آهسته و پیوسته به سمت الکتریکی شدن

آهسته و پیوسته به سمت الکتریکی شدن

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به تازگی عکسهایی جاسوسی از یک مدل فولکس‌واگن تیگوآن منتشر شده است که طراحی آن با مدل فعلی، کمی تفاوت دارد و از آن‌جا که تغییر نسل و یا فیس‌لیفت این خودرو در این زمان، کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، کمی بیش‌تر به عکس‌های منتشر شده دقت کرده و متوجه می‌شویم که این عکس‌ها مربوط به مدل پلاگ‌این هیبرید تیگوآن است.
به گزارش خودرونویس، این مدل دقیقا یادآور مدل مفهومی فولکس‌واگن تیگوآن GTE است که در سال ۲۰۱۵، رونمایی شد؛ چراکه این خودرو دارای ورودی‌های هوای یکسانی با مدل GTE است و نشان PHEV در قسمت‌های مشابهی از بدنه نصب شده است. چراغ‌های LED جلوی این خودرو نسبت به مدل مفهومی آن کمی کوچک‌تر شده است و جلوپنجره آن، شباهت زیادی به نسخه فعلی تیگوآن دارد. این خودرو نسبت به مدل مفهومی، از چرخ‌های کوچک‌تری برخوردار است و دلیل آن این است که خودروسازان در مدل‌های مفهومی، برای جلب توجه اغراق می‌کنند.

آهسته و پیوسته به سمت الکتریکی شدن

پیش‌بینی می‌شود که فولکس‌واگن تیگوآن پلاگ‌این هیبریدی، از مشخصات فنی مشترکی با نسخه مفهومی GTE برخوردار باشد. بنابراین احتمال نصب یک پیشرانه ۱.۴ لیتری بنزینی در کنار یک پیشرانه الکتریکی بر روی این خودرو وجود دارد که با این مشخصات این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۲۰ اسب‌بخار خواهد بود. مدل مفهومی GTE در سال ۲۰۱۵، قادر بود تا بیشینه مسافت ۵۰ کیلومتر را در حالت تمام الکتریکی طی کند و انتظار می‌رود که این قابلیت به دلیل گذشت مدت زمان نزدیک به سه سال، ارتقا یافته باشد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.