یک روز مهیج برای مشتریان وفادار مدیران خودرو


شرکت مدیران خودرو، نماینده برند ام وی ام و برند لوکس چری در ایران پنجشنبه گذشته هفتمین سالگرد افتتاح باشگاه مشتریان مدیران خودرو را جشن گرفت.
باشگاه هواداران مدیران خودرو با هدف افزایش تعامل مشتریان با شرکت مدیران خودرو، افزایش دانش سازمان در خصوص اهمیت تعامل بامشتری، ایجاد حس پشتیبانی در مشتریان و ارتقاء رضایتمندی درمشتریان در زمستان سال ۱۳۹۰ ایجاد گردید. در خلال این سال‌ها با برگزاری گردهمایی و تورهای تفریحی گردشی مختلف اعم از جنگل نوردی با ایکس۳۳اس، سفر به اصفهان ، کاشان، شمال و یزد و همچنین برگزاری گردهمایی های متفاوت توانست جایگاه ویژه ایی بین اعضای خانواده بزرگ مدیران خودرو ایجاد کند و از اعضای این خانواده بزرگ همچون سرمایه ایی بزرگ پشتیبانی کند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

از تاسیس باشگاه مشتریان مدیران خودرو ۷سال می گذرد و این باشگاه با برنامه های متنوع برای اعضا خود از موفق ترین باشگاه ها در این زمینه می باشد. پنجشنبه گذشته هفتمین سالگرد تاسیس باشگاه مدیران خودرو با حضور اعضاء و با رویکرد ورزشی-تفریحی و با هدف ارتقاء نشاط در بین اعضاء برگزار شد. این مراسم موید آن است که باشگاه هواداران مدیران خودرو بانشاط وانگیزه ائی مضاعف حامی اعضاء خود خواهد بود و از تمام مشتریان محصولات خود برای عضویت دراین باشگاه نیز دعوت به عمل می‌آورد.

یک روز مهیج برای مشتریان وفادار مدیران خودرو

در این برنامه مدیران خودرو تعداد زیادی از اعضای باشگاه هواداران خود را از سراسر کشور به بولینگ باشگاه انقلاب دعوت کرد تا ساعاتی را در کنار خانواده هایشان خوش بگذرانند،همچنین اعضاء باشگاه هواداران این امکان را داشتن تا با مدیرعامل، معاونت فروش و مدیر خدمات پس ازفروش در یک محیط ورزشی و تفریحی گفت و گو کنند و دغدغه ها و مشکلات خود را بیان کنند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.