شرایط فروش پژو 207 صندوقدار اتوماتیک اعلام شد +ویدیو معرفی

شرایط فروش پژو 207 صندوقدار اتوماتیک اعلام شد

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

خودروی پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار در طرح پیش فروش عیدانه عرضه می شود. این طرح از یکشنبه ۱۳ اسفند ماه آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایکوپرس، در پی استقبال مشتریان از مدل هاچ بک این خودرو و در راستای پاسخگویی به درخواست های متعدد برای مدل صندوقدار محصول مذکور، طرح پیش فروش محصول جدید پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک به اجرا گذاشته می شود.
در این طرح متقاضیان می توانند با پیش پرداخت مبلغ ۲۷ میلیون تومان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
برمبنای این گزارش، پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک بعنوان انتخاب جذاب خانواده، خودرویی به روز به حساب می آیدکه ترکیبی از فن آوری، طراحی مدرن و ایمنی بالا همراه با امکانات و تجهیزات پیشرفته است. پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک با موتور کم مصرف TU5 و گیربکس اتوماتیک (AL4) به بازار عرضه خواهد شد. گفتنی است، مشتریان می توانند در زمان آغاز اجرای طرح، به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانیesale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور مراجعه کنند و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

پژو ۲۰۷i صندوقدار خودرویی است بر مبنا ۲۰۶ صندوقدار V9 و ۲۰۷i جدید است و برخی ویژگی های آن توسط واحد فنی مهندسی ایران خودرو تغییر کرده و به روز شده است. ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتون متر مجهز است و توان آن توسط یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک با حالت تیپترونیک، برفی و اسپرت به چرخ های جلو منتقل می شود. طبق اطلاع رسانی و کاتالوگ رسمی این سدان جدید، ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک به سیستم فرمان برقی یا همان EPS (کمکی برقی) مجهز است. این کلمه در مورد فرمان های خودروهای ۲۰۶ و ۲۰۷i پیش از این از جانب ایران خودرو اعلام نشده بود و گویا ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک به جای فرمان هیدرولیکی سابق به فرمان الکتریکی مجهز شده است.

هرچند ایران خودرو هنوز به شکل رسمی قیمت فروش پژو ۲۰۷ صندوق دار اتوماتیک را اعلام نکرده است اما با توجه به قیمت گذاری قبلی این شرکت که معمولا در حدود ۱۰ میلیون تومان اختلاف را بین مدل های دستی و اتوماتیک نشان می دهد، می توان حدس زد که ۲۰۷ صندوق دار اتوماتیک احتمالا در حدود ۵۵ میلیون تومان قیمت خواهد خورد، هرچند که با توجه به تورم کلی کشور در طول سال ۹۶ بعید نیست این رقم تا مرز ۶۰ میلیون نیز افزایش یابد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.