نسخه الکتریکی بی ام و X3 در راه است

نسخه الکتریکی X3 در راه است

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بی ام‌ و خبر از شاسی‌بلند الکتریکی خود می‌دهدو نسخه تمام‌الکتریکی این مدل با عنوان X3i در حال آزمایش است.
از آنجا که عکس‌های جاسوسی از خودروها عمدتا با بدنه‌ای غیراصل و پوشش استتارشده به نمایش در می‌آیند، دنیای هیجان‌‌انگیز و رمزآلودی از آن‌ها را برای مخاطب ایجاد می‌کند. در این موارد، صرف نظر از مشخص نبودن مشخصات فنی خودرو که در زیر کاپوت پنهان شده، تشخیص ظاهر خود خود نیز کاری دشوار است. به گزارش خودرونویس، اما این بار مساله کمی فرق کرده و این قضیه در مورد ب‌ام‌و شاسی‌بلند X3 صدق نمی‌کند چرا که ظاهر آن کاملا مشخص است. اما با قاطعیت می‌توان گفت که تصاویر منتشرشده مربوط به نسخه تمام‌الکتریکی از مدل مذکور است که با عنوان X3i در حال آزمایش است. تشخیص آن کار سختی نیست، کمی دقت می‌خواهد. هرچند ب‌ام‌و به صراحت نامی از X3i به زبان نیاورده، اما عدم وجود اگزوز و همچنین وجود پورت برق برای شارژ در این خودرو نشان از الکتریکی بودن آن دارد. این دومین باری است که ix3 تمام‌الکتریکی هنگام تست، مورد شکار عکاسان قرار گرفته، اما این بار علاوه بر نداشتن استتار، رازهایی دیگر از این خودرو کشف شد. این نسخه، از طراحی جلوی نسبتا متقاوت و اسپرت‌تری برخوردار است و این را القا می‌کند که این خودرو در نسخه تولیدی متفاوت عرضه می‌شود.

نسخه الکتریکی X3 در راه است

سوالاتی همچون چگونه کار کردن x3 با پیشرانه الکتریکی؛ مناسب بودن سیستم تمام‌چرخ محرک برای یک موتور یا دو موتور؛ میزان قدرت و توانایی پیمایش این نسخه از مهم‌ترین سوالاتی است که ممکن است ذهن مخاطب را درگیر کند. هرچند هنوز اطلاعاتی دقیقی از آن در دسترس نیست، اما تصور احتمال معیار قرار دادن تسلا مدل X برای ب‌ام‌و دور از ذهن نیست چرا که تسلا توانایی پیمایش مسافتی بین ۳۷۸ تا ۴۶۶ کیلومتر را دارد.
با توجه به اینکه قرار است این شاسی‌بلند با نسخه هیبریدی و با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و توانایی پیمایش مسافت ۴۸ کیلومتر با برق، انتظار عرضه آن در اواخر سال آینده را نداریم.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.