چری تیگو7،چینی ساختار شکن دربازار ، با شرایط ایده ال برای مشتری

چری تیگو7،چینی ساختار شکن دربازار ، با شرایط ایده ال برای مشتری
با افزایش قیمت خودروهای وارداتی ، شاسی بلند لوکس چینی می تواند گزینه ایی مناسب باشد.
بازار خودرو کشور طی چند ماه گذشته ، تحت تاثیر بسته شدن سایت ثبت سفارش ، افزایش میزان تعرفه خودروهای وارداتی و در نهایت میزان افزایش قیمت ارز تغییرات گسترده ایی را تجربه نمود.
به نوعی خودروهای محبوب وارداتی به یکباره افزایش قیمت بی سابقه ایی را به خود دیدند و برای برخی از مشتریان از دسترس خارج شدند ، این تغییر روند و افزایش قیمتها به طور خودکار فضا را برای لوکس ترین خودروی چینی که اخیرا رقابت خود را با دل و جرات در پس سایه کره ایی ها ، ژاپنی ها و اروپائی های خوش نام آغاز کرده بود سهل تر مینماید.
این روزها در خیابانهای کشور تعداد نسبتا قابل توجهی تیگو۷ دیده میشود که حکایت از افزایش به یکباره فروش این محصول دارد و روند افزایش فروش تیگو۷ نشان از پذیرش و انتخاب آن توسط مشتریانی است که خواهان یک شاسی بلند لوکس و اسپورت هستند و قبلا شاید نیم نگاهی به شاسی بلندهای لوکس کره ایی داشته اند.
این روزها با نزدیک شدن به سال نو ، بسیاری از هم وطنان با شور و شوق سال جدید همراه شده اند ،و تب خرید خودرو بالا گرفته شده قطعا جدا از ویژگی های یک خودرو شرایط فروش مناسب و زمان تحویل سریع از پارامترهایی است که چنانچه مدیران خودرو مثل گذشته بتواند به آن عمل نماید میتواند برگ برنده تیکو۷ تلقی گردد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.