کیا اسپورتیج نسل جدید چه قیمتی در بازار دارد؟

کیا اسپورتیج نسل جدید چه قیمتی در بازار دارد؟
بالاخره شرکت اطلس خودرو به عنوان نماینده رسمی کیا، بعد از مدتی تاخیر در تحویل کیا اسپورتیج نسل جدید را به مشتریان تحویل داد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در حال حاضر اسپورتیج نسل جدید با پیشرانه ۲.۴ لیتری GDi و مدل ۲۰۱۷ در بازار آزاد موجود است که تمام آن ها با گارانتی رسمی ۵ ساله شرکت اطلس خودرو عرضه شده اند. این خودرو حدود ۱۸۱ اسب بخار قدرت دارد و گیربکس شش سرعته آن قدرت را به چهار چرخ خودرو می رساند. این خودرو تا حد اندکی از نظر فضای کابین راحتتر از هیوندای توسان TL طراحی شده و از نظر پیشرانه و برخی امکانات رفاهی قوی تر از برادر هیوندایی خود است.
اما در خصوص قیمت این خودرو اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد و برخی از رسانه ها اعلام کرده اند که بهای بازار آزاد این خودرو ۳۳۰ میلیون تومان اعلام می شود. اما در واقعیت هیچ یک از آگهی های ۳۳۰ میلیون تومانی به واقعیت نزدیک نیستند و تنها برخی دلالان با نشر چنین قیمت هایی قصد دارند تا جو روانی بازار را به بهای غیر واقعی اسپورتیج بکشانند. اگر به آگهی های فروش کیا اسپورتیج QL نگاه کنید، هستند افراد و دلالانی که قیمت این کراس اوور تازه وارد کره ای را بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعلام می کنند. اما با کمی جستجو در میان فروشندگان واقعی به آگهی های فروش ۲۸۵ میلیون تومان تا ۲۹۵ میلیون تومان هم می رسید. طبق استعلام رسمی برای انتقال کیا اسپورتیج در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، با بهای ۲۸۱ میلیون تومان هم معامله شده است و روز گذشته در فضای مجازی سه نفر از دارندگان این خودرو برای تحویل حدود یک هفته دیگر از جانب اطلس خودرو، قیمت ۲۷۷ میلیون تومان را هم اعلام کرده اند. اما می توان مبنا کلی قیمت اسپورتیج جدید آن هم با مدل ۲۰۱۷ را در محدوده ۲۸۰ تا ۲۸۵ میلیون تومان اعلام کرد. لذا خریداران و مشتریان این خودرو می توانند با هوشمندی کامل فریب برخی آگهی های کاذب را نخورند و به راحتی تنها با کمی صرف وقت، این خودرو را با بهای نزدیک به هیوندای توسان TL خریداری کنند.
شرکت اطلس خودرو در کنار ارائه گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر برای کیا اسپورتیج QL مدل ۲۰۱۷، این امکانات را برای خودرو مورد نظر اعلام کرده است:
کیا اسپورتیج نسل جدید چه قیمتی در بازار دارد؟

گالری تصاویر کیا اسپورتیج QL مدل ۲۰۱۷

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.