بازگشت شاسی بلند محبوب باواریایی

بازگشت شاسی بلند محبوب باواریایی
با توجه به موفقیت‌های نسل گذشته در بازار فروش، انتظار می‌رفت که نسل جدید BMW X4 با پلتفرمی بازطراحی شده و مشترک با X3 معرفی شود. کوتاه‌تر، طویل‌تر و پهن‌تر از نسل قبل و حتی از X3 مکعبی شکل.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

دلربایی بصری نسل جدید X4 مرهون طراحی اثرپذیرفته از کانسپت سری ۸ می‌باشد. چراغ‌های عقب L شکل و انتقال محل نسب قاب پلاک به سپر عقب نمایی دینامیک تر و پویاتر به عقب خودرو بخشیده.
خوب یا بد X4 نمای جلویی نسبتاً مشترکی با X3 که روزمره تر است، دارد و به همین ترتیب از پیشرانه های X3 نیز استفاده می‌کند. یکی موتور ۲ لیتری توربو شارژ چهار سیلندر خطی با خروجی ۲۴۸ اسب بخار که برای مدل X4 xDrive30i درنظر گرفته شده و دیگری موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی و توربو شارژ با خروجی ۳۵۵ اسب بخار که برای مدل X4 M40i درنظر گرفته شده است. هر دو مدل از گیربکسی هشت سرعته اتوماتیک بهره میبرند که گزینه چهارچرخ متحرک را به صورت پیشفرض در اختیار دارند.
بازگشت شاسی بلند محبوب باواریایی


کمپانی BMW مدعی شده مدل X4 xDrive30i صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در ۶ ثانیه و مدل X4 M40i صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در ۴.۶ ثانیه ثبت خواهند کرد.
کسانی که تکنولوژی را بر کارآیی ترجیح می‌دهند از شنیدن این موضوع که X4 جدید تعدادی تکنولوژی جدید برای فراهم آوردن راحتی در کابین باز طراحی شده خود به همراه دارد، خوشحال خواهند شد. برای مثال تمام X4 های جدید به صفحه نمایش لمسی بزرگ و ۱۰.۳ اینچی مجهز هستند، چراغهای LED جلو و عقب استاندارد هستند. سیستم اجتناب از برخورد در جلو با ترمز اضطراری خودکار در سرعت‌های پایین نیز استاندارد است.
بازگشت شاسی بلند محبوب باواریایی

هدآپ دیسپلی و سانروف پانورامیک، کروز کنترل تطبیق پذیر و رادار بین خطوط نیز به صورت آپشن قابل سفارش هستند.
فصای داخلی به نسبت مدل قبلی ارتقاء پیدا کرده و صندلی‌های عقب یک‌ اینچ جای پای اضافه در اختیار خواهند داشت و صندوق بار نیز یک فوت مکعب فضای اضافی با تمام صندلی‌ها در حالت نرمال، در اختیار خواهد داشت، گرچه این فضای ۱۹ فوت مکعبی X4 حدود ۱۰ فوت مکعب از X3 که عقبی مکعبی شکل دارد کوچکتر است.

مدل ۲۰۱۹ این خودرو ماه جولای برای فروش آماده خواهد بود و قیمت پایه ۵۱.۴۴۵ دلار برای مدل X4 xDrive30i و قیمت ۶۱.۴۴۵ دلار برای مدل X4 M40i درنظر گرفته شده است.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.