افتتاح خط تولید انبوه جیلی در خودروسازان بم

افتتاح خط تولید انبوه جیلی در خودروسازان بم
به تازگی کارخانه خودروسازان بم در استان کرمان با حضور مسئولات محلی و مهندس مرعشی در ارگ جدید تجاری افتتاح شد تا تولید محصولات جیلی در ایران با تیراژ بالاتری انجام شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در حال حاضر این خط تولید، مونتاژ CKD جیلی GC6 را در بم انجام می دهد و قرار است در سال آینده خودروهای دیگر جیلی با نشان های امگرند هم در خودروسازان بم تولید شوند. در حال حاضر جیلی GC6 با تیراژ بیش از هزار و ۲۰۰ دستگاه تولید شده است و هر ماه بیش از ۲۵۰ دستگاه از این خودرو به بازار عرضه می شود.


بهار جیلی در ایران

افتتاح خط تولید انبوه جیلی در خودروسازان بم
در روزهایی که بازار خودرو همچنان در سرمای زمستانی به سر میبرد ،نشان تجاری جیلی با شریک تولیدی وتجاری خود یعنی شرکت خودرو سازان بم ، روزهای خوبی را سپری میکند . شرکت خودرو سازان بم که یکی از مجموعه های تولیدی گروه صنعتی کرمان خودرو بوده واز سال ۱۳۹۶ تولید وعرضه یکی از اقتصادی ترین و با کیفیت ترین خودرو های بازار را با همکاری شرکت جیلی در ایران آغاز کرده است، توانست که در مدت زمان کوتاهی تقاضای بازار خودرو های محدوده ۵۰ میلیون را تحت تاثیر خود قراردهد.
خودرو جیلی جی سی ۶ که یکی از پر طرفدارترین خودرو ها در بازه خودرو های اقتصادی در بازارهایی چون چین ، روسیه و خاورمیانه است و تاکنون تعدادی قریب به ۶۵۰ هزار دستگاه فروخته شده است ، بخوبی نشان دهنده دانش وتکنولوژی گران قیمت اروپایی و حتی ژاپنی بکار رفته در این خودرو میباشد. شرکت جیلی هلدینگ با تغییر رویه استراتژیک که از سال ۲۰۱۲ در مجموعه خود ایجاد کرد وبا خرید سهام شرکتهای تراز اولی مانند ولوو ، نسلی از خودرو ها را آفریده است که در سال ۲۰۱۷ با ثبت رکورد فروش یک میلیون ودویست هزار دستگاه در بازار گسترده چین ، خود را بعنوان یک شرکت کاملا متمایز مطرح نموده است.
شرکت خودرو سازان بم نیز که سابقه همکاری با شرکت های بزرگ همچون فولکس واگن آلمان را در کارنامه خود دارد ، اینبار نیز با انتخابی صحیح افق گسترده ایی را در بازار خودرو بوجود خواهد آورد. در حال حاضر با واقعیاتی که اقتصاد ایران وبازارهای آن را تحت تاثیر قرار داده وبا همگرایی با سیاستهای دولت با محوریت تولید وتوسعه آن ؛ توانسته است که بمناسبت ایام جشنهای انقلاب ، خط بدنه سازی پیشرفته خود را در مجموعه تولیدی انحصاری و اختصاصی خود در مجموعه اقتصادی ارگ جدید راه اندازی نماید . این خط که ظرفیتی معادل ۱۵۰ دستگاه را در روز خواهد داشت ، تولید خودرو های سواری جیلی را در بازار ایران عهده دار خواهد بود. با این اوصاف میتوان انتظار داشت که شرکت جیلی بهار چینی خود را درایران با بهره گیری از ظرفیت تولیدی شرکت خودرو سازان بم شکوفا نماید.
با توجه به این رویداد شرکت خودرو سازان بم نیز ، بزودی پیش فروش محصول جدید جیلی را از طریق شبکه گسترده ومطمئن خود در سرتاسر کشور آغاز خواهد کرد ومشتریان جویای کیفیت ، زیبایی وقیمت وشرایط مناسب فروش را به مقصود خواهد رساند.

روابط عمومی شرکت خودروسازان بم

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.