آتش گرفتن آلپاین A110 در تاپ گیر

آتش گرفتن آلپاین A110 در تاپ گیر

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

تاپ گیر همیشه برنامه ای پر از اتفاقات جالب خودرویی بوده و نابود شدن خودرو ها در این برنامه اتفاق عجیبی نبوده اما اینبار داستان از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده نیست بلکه آلپاین A110 خودش آتش گرفته است.

آلپاین A110 قرار بود احیا کننده اسپرت پر آوازه فرانسوی باشد و تاپ گیر قصد داشت در این برنامه این خودرو را مورد تست و بررسی قرار دهد ولی هیچ کس انتظار آتش گرفتن این ماشین را نداشت.

در زمان آتش گرفتن آلپاین کریس هریس رانندگی می کرد و ادی جردن سمت شاگرد نشسته بود و آن ها در حال رانندگی در مسیر رالی مونت کارلو بودند که ناگهان متوجه شعله های آتش می شوند که از کنار ماشین زبانه می کشد و زمانی که این دو نفر از خودرو پیاده می شوند آتش دور ماشین را گرفته بود.

خوشبختانه هریس و جردن آسیب ندیدند اما آلپاین زیبا کاملا در آتش سوخت.گفتنیست دلیل این آتش سوزی هنوز از سوی آلپاین مشخص نشده است.
آتش گرفتن آلپاین A110 در تاپ گیر


با وجود اینکه این نسخه نمونه پیش تولید A110 بوده اما این آتش سوزی تبدیل به یک داستان تراژیک برای برند شده است.برندی که پس از سال ها قصد بازگشت پر قدرت به جاده ها را داشت و حالا تمام رسانه ها داستان آتش سوزی آن را پوشش می دهند.حالا باید دید دلیل اصلی آتش سوزی چه بوده و مدیران کمپانی برای پشت سر گذاشتن این شروع بد چه تصمیماتی می گیرند.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.