تولید نسل هشتم گلف از سال آینده

تولید نسل هشتم گلف از سال آینده

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

تقریبا یکسال و نیم پس از این تاریخ نسل هشتم فولکس‌واگن گلف روی خط تولید خواهد رفت. این موضوع توسط فولکس‌واگن در نشست سران شرکت‌های تامین کننده خودروی گلف مطرح شد. کارخانه ولفسبورگ این شرکت همچنان به عنوان تولید کننده اصلی نسل بعدی گلف باقی خواهد ماند.

توسعه و تولید فولکس‌واگن گلف به اندازه کافی پروژه بزرگی محسوب می‌شود تا بتواند به طور اختصاصی برای خود یک نشست سران، مربوط به تامین‌کنندگانش داشته باشد! فولکس‌واگن زمان آغاز تولید نسل بعدی این محصول خود را ۷۵ هفته اعلام کرده است که با محاسبه‌ای کوتاه می‌توان دریافت که به روز‌های پایانی ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کند. اگرچه ولفسبورگ به عنوان کارخانه اصلی اعلام شده است اما تولید نسل بعدی گلف در هر کدام از کارخانه‌های دیگر فولکس‌واگن امکان پذیر است. این خودروساز پرافتخار آلمانی برای نسل بعدی خانواده گلف مبلغی در حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خواهد کرد که بیشتر آن صرف به‌روزرسانی تجهیزات بزرگ‌ترین کارخانه اتومبیل در اروپا یا همان مجموعه ولفسبورگ فولکس می‌شود.

به گزارش خودرونویس، در این نشست ۱۲۰ تامین‌کننده صنعت خودرو شرکت داشتند که فولکس‌واگن از میان آن‌ها با تعداد مشخص و انتخاب شده‌ای همکاری خواهد کرد. ۸۰ درصد از این تعداد شرکت‌کننده در نشست مذکور در حال حاضر مشغول همکاری با فولکس برای تولید گلف هستند. هنوز مشخص نیست ۲۰ درصد باقی مانده شرکت‌ها جایگزین تعدادی از تامین‌کنندگان فعلی خواهند شد یا قطعات جدید را تولید خواهند کرد.

همانطور که پیش‌تر مطلع شدیم نسل بعدی گلف شامل مدل‌های تمام‌الکتریکی و نسخه هبیریدی ۴۸ ولت نیز خواهد بود. همچنین فولکس در صدد است تا با ارتقا پلفترم MQB از مواد سبک‌تری استفاده کند و وزن کلی را ۵۰ کیلوگرم کاهش دهد. رالف برندشتتر یکی از اعضای مجموعه فولکس‌واگن نسل بعدی گلف و محصولات خانواده I.D. را از لحاظ استراتژیک مهم‌ترین محصولات این مجموعه خودروسازی می‌داند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.