هوندا اینسایت 2019 به دیترویت آمد + ویدیو

هوندا اینسایت 2019 به دیترویت آمد
هوندا در نمایشگاه آمریکای شمالی از مدل ۲۰۱۹ اینسایت رونمایی کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

هوندا در راستای برنامه الکتریکی کردن دو سوم مدل های خود تا سال ۲۰۳۰ از اینسایت رونمایی کرد و همانطور که از تصاویر این مدل پیداست که این خودرو بر روی پلتفرم سیویک ساخته میشود و البته با بدنه ای متفاوت و با خطوط سقف متفاوت که راندمان آیرودینامیکی بهتری به این خودرو میدهد. بر خلاف نمونه اولیه هوندا مدل تولیدی رینگ های ۱۹ اینچی نخواهد داشت اما شکل و طراحی کلی اینسایت درست همانند خودرویی است که هوندا به دیترویت آورده است.
این ماشین در چراغ های عقب و جلو مجهز به ال ای دی است و مجموعه ای از امکانات دیجیتال نظیر صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی و سیستم ایمنی مخصوص هوندا روی آن به صورت استاندارد وجود دارد. فضای داخل صندوق عقب این ماشین تقریبا به اندازه ای است که در هوندا سیویک دارید.

هوندا اینسایت 2019 به دیترویت آمد


اما زیر کاپوت این ماشین نسخه جدید موتور های هیبرید هوندا که در آکورد هیبرید هم استفاده شده بود قرار دارد. با این تفاوت که آکورد موتوری ۲ لیتری و چهار سیلندر خطی داشت و اینسایت به موتور ۱.۵ لیتری Atkinson-cycle mill مجهز است.
مدیر کل هوندای آمریکا Henio Arcangeli در مورد این خودرو میگوید که این مدل راحت تر و خاص تر از نسخه های قبلی اینسایت و با مصرف سوخت قابل قیاس با رقیبانی مثل هیوندای Ioniq و تویوتا پریوس خواهد بود.
وی همچنین در مورد استراتژی هوندا گفت: “ما میخواهیم مهترین ماشین ها در زمینه الکتریکی را به مشتریان پیشنهاد دهیم.” در ادامه در مورد برنامه هوندا تا سال ۲۰۳۰ افزود: “اکثر مدل های هوندا در آن زمان هیبرید و یا پلاگین هیبرید خواهند بود.”


اما هوندا بعد از فراموشی نام اینسایت چرا تصمیم به احیای دوباره آن گرفت؟
مدیر روابط عمومی هوندا Jenkins در این باره میگوید: “هنوز نام اینسایت برای بسیاری از مشتریان آشنا است و این نکته میتواند تاثیر خوبی در فروش آن داشته باشد.”
گفتی است اینسایت به جز مدل هاچ بک در گیرینبرگ ایندیانا در آمریکا تولید خواهد شد در حالی که نسخه قبلی در ژاپن تولید میشد. مدیر روابط عمومی در مورد این نقل مکان میگوید: “ما میخواهیم اینسایت را جایی تولید کنیم که آن را میفروشیم.”
در ادامه می توانید ویدیو مربوط به اینسایت ۲۰۱۹ را مشاهده کنید.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.