معرفی فورد موستانگ Bullitt با حداقل ۴۷۵ اسب بخار قدرت + ویدیو

معرفی فورد موستانگ Bullitt با حداقل ۴۷۵ اسب بخار قدرت
به موستانگ Bullitt مدل ۲۰۱۹ سلام کنید که ۵۰‌ سال پس از خودروی Steve McQueen با این نام معرف شده است. این خودرو بر پایه Mustang GT سال ۲۰۱۸ ساخته شده با همان سایه سبز رنگ ۵۰ سال پیش و خالی از برچسب‌ها و جزییات خارجی روی بدنه خودرو که نشان از خودروی اصلی مدل ۱۹۶۸ دارد. البته به غیر از درب باک با نشان Bullitt در پشت اتومبیل.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

معرفی فورد موستانگ Bullitt با حداقل ۴۷۵ اسب بخار قدرت

معرف خودرو در نمایشگاه دیترویت کسی نبود جز نوه Steve McQueen خانم Molly که در‌کنار خودروی اصلی مدل ۱۹۶۸ که توسط خود Steve رانده شده بود روی صحنه حاظر شد. گرچه موتور خودرو با موتور Mustang GT یکی است اما جوری تنظیم شده که حداقل ۴۷۵ اسب قدرت داشته باشد.
این بروز رسانی شامل سیستم جدید ورود هوا و دریچه سوخت رسانی ۸۷ میلی متری که می‌شود که همگی با سیستم مخلوط کن سوخت و هوای Shelby GT350 کار می‌کنند. همچنین تنظیمات مجددی روی سیستم کنترل قدرت خروجی موتور انجام شده و ECU مجدداً برنامه ریزی شده. گرچه با اعلام قدرت ۴۷۵ اسب بخاری برای Bullitt به نظر می‌رسد تنظیمات دیگری نیز انجام شده باشد. همچنین بروزرسانی روی سیستم اگزوز خودرو اعمال شده که با سر اگزوزهای سیاهش هم همسایه ها را از رسیدن شما با خبر می‌کند هم کسانی که به سر و‌صدای Dodge Charger شان می نازند. رینگ های ۱۹ اینچی آلومینیومی و تزیینات نامحسوس کرومی دور شیشه‌ها و جلو پنجره همان حس و حال ۱۹۶۸ را زنده می‌کند.


درون کابین دسته تعویض دنده دستی با سردنده ای به شکل شار سفید بیلیارد تزیین شده. سه آپشن فضای داخلی توسط کمپانی برای این خودرو به صورت پیشفرض درنظر گرفته شده. سیستم الکترونیکی Bullitt که سیستم ناوبری، حافظه صندلی و سیستم صوتی ارتقاء یافته را به خودرو می‌افزاید. سیستم تعلیق نیمه فعال MagneRide هم ارائه می‌شود، همچنین صندلی‌ها با روکش چرم مشکی و دوخت سبز رنگ از برند معروف Recaro هستند و فرمان به لوگوی Bullitt مزین شده تا به شما یادآوری کند که موستانگی که می‌رانید یک موستانگ معمولی نیست.
معرفی فورد موستانگ Bullitt با حداقل ۴۷۵ اسب بخار قدرت

علاوه بر رنگ اصلی سبز رنگ بدنه، مدل Bullitt با رنگ مشکی نیز قابل سفارش است. طبق اعلام کمپانی فورد این خودرو از تابستان آماده فروش خواهد بود.

در ادامه می توانید ویدیو مربوط به موستانگ Bullitt مشاهده کنید.

گروه مستند اسب بخار
سیاوش مرادی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.